جمعه ۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۸

به منظور مراقبت از قهرمانان المپیکی و ملی پوشان؛

مجموعه ۵ سالن و سالن تیراندازی آزادی ضد عفونی و گندزدایی شدند

خانه کشتی

ستاد مقابله با کرونا در ورزش مستقر در فدراسیون پزشکی ورزشی روز جمعه مجموعه ۵ سالن ورزشگاه آزادی و کمپ تیم های ملی تیراندازی را ضد عفونی و گند زدایی کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر محمد اسد مسجدی، سرپرست دبیری فدراسیون پزشکی ورزشی با اعلام این خبر افزود:برابر هماهنگی و همکاری همکارانمان در فدراسیون های مربوطه و مجموعه ورزشی آزادی روز جمعه یک تیم تخصصی ضد عفونی و گندزایی در مجموعه ورزشی آزادی حضور یافته و تحت نظارت سرپرست فدراسیون اقدام به ضد عفونی چندین سالن کردند.

دکتر مسجدی افزود: در این راستا سالن های شماره ۱ و ۲ فدراسیون کشتی، فدراسیون بسکتبال، فدراسیون وزنه برداری، فدراسیون والیبال، فدراسیون تیراندازی، خوابگاه شماره یک اسکان ملی پوشان، ساختمان اداری و گیت های ورودی درب اصلی ورزشگاه آزادی و گیت ورودی درب مجموعه ۵ سالن ضد عفونی و گندزایی شد.

وی افزود: در این راستا قرار است روز شنبه از ساعت ۱۴ ساختمان شماره یک وزارت ورزش و جوانان نیز ضدعفونی شود، ضمن اینکه ضد عفونی کردن ساختمان های شماره دو وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک و پارالمپیک نیز در دستور کار قرار دارد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.