شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۶

تشریح خدمات هیات پزشکی ورزشی استان لرستان در شبکه استانی افلاک

لرستان

رئیس هیات پزشکی ورزشی و مسئول‌ کمیته طب ورزشی هیات لرستان با حضور در برنامه ی زنده تلویزیونی میدان از شبکه استانی افلاک، خدمات هیات را به منظور آگاهی عموم مردم استان تشریح کردند.

به گزارش دفتر لرستان پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران ، دکتر قنبری در این برنامه تلویزیونی فعالیت‌ها و خدمات هیات در حوزه های مختلف را تشریح و آمادگی هیات را جهت ارائه خدمات مورد نیاز ورزشکاران در چهارچوب شرح وظایف هیات اعلام کرد. ایشان در پایان به موضوع بیماری کرونا پرداخت و توصیه های لازم در خصوص رعایت نکات بهداشتی و ... در محیطهای ورزشی را بیان کرد.

همچنین در این برنامه تلویزیونی دکتر خلیلیان سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی نیز میهمان تلفنی برنامه بودند و قول مساعد در خصوص تهیه تعدادی کیف کمکهای اولیه به منظور توزیع در بین هیات‌های پزشکی ورزشی استان  را دادند.

در بخش دوم این برنامه که ساعت 22 شب گذشته پخش شد به موضوع طب ورزشی پرداخته شد و دکتر فاضلی فرد مسئول کمیته طب ورزشی هیات، پاسخگوی سوالات این حوزه بودند. گفتنی است دکتر فاضلی فرد از اساتید دانشگاه و کارشناس صدا و سیمای مرکز استان در زمینه طب ورزشی بوده و به صورت مستمر در برنامه های رادیویی و تلویزیونی حضور دارد. 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.