پنجشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۰

در جلسه مقابله با کرونا در ورزش استان زنجان مصوب شد؛

ارائه آموزش های غیر حضوری به ورزشکاران

جلسه مشترک مقابله با کرونا اداره ورزش وهیات زنجان

جلسه هماهنگی پیشگیری از ویروس کرونا باهمکاری اداره کل ورزش و جوانان و هیات پزشکی ورزشی زنجان برگزار شد.جلسه مقابله با کرونا در ورزش تشکیل شد

به گزارش دفتر زنجان؛ پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، در راستای مقابله با ویروس کرونا جلسه ای به حضورمدیر کل ورزش وجوانان استان زنجان، رییس هیات پزشکی ورزشی، معاون ورزشی اداره ورزش و دبیر هیات پزشکی ورزشی صبح دیروز درمحل دفتر مدیرکل ورزش و جوانان زنجان برگزار شد. در این نشست پس از استماع گزارش‌ها و راه کارهای پیشنهادی، به بیان نقطه نظرات کارشناسی در خصوص این بیماری وراه‌های پیشگیری از آن پرداختند.

🔸رییس هیات پزشکی ورزشی با بیان این مطلب که امروز در شرایطی قرار داریم که جدای از توجه هیات به سلامت جسم و روان در ورزش، بحث بهداشت و ایمنی هم به‌موازات آن اهمیت قابل توجهی دارد افزود: هیات پزشکی ورزشی این آمادگی را دارد تا در این خصوص وظیفه خود را نسبت به جامعه ورزشی ادا کند.

🔸 صدیقه دهنایی همچنین دستورالعمل فدراسیون پزشکی ورزشی در خصوص مقابله با کرونا در ورزش را ارزشمند دانست و به بیان نقطه نظرات تکمیلی خود در این زمینه پرداخت.

🔸علی خلیلی مدیر کل ورزش و جوانان همچنین تشکیل این جلسه را اقدامی کارگشا ارزیابی کردو گفت: در جهت مقابله با این بیماری همکاریهای لازم را با هیات پزشکی ورزشی انجام خواهیم داد 

🔸گفتنی است در این جلسه مصوب شد ستادی متشکل از اداره کل ورزش و جوانان وهیات های فعال ورزشی اقدامات لازم در خصوص مقابله با این بیماری صورت گیرد. 

مقرر شد همکاران متخصص جهت ارائه مشاوره به ورزشکاران در خصوص نکات بهداشتی و پزشکی با هدف کاهش استرس و ایجاد آرامش و راهنمایی مبتلایان به این بیماری اقدام کنند.

راه اندازی ستاد سیاست گذاری که در صورت مشاهده و اصلاع اعضا از مبتلایان سریعا ستاد را در جریان قرار داده تا جهت مقابله و کمک وارد عمل شوند.

برگزاری آموزشهای مجازی برای ورزشکاران جهت مقابله با کرونا ویروس از دیگر مصوبات این جلسه بود.
@hpvoz

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.