جمعه ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۸

شروع به کار ستاد استانی مبارزه با کرونا در ورزش استان آذربایجان‌غربی

urmia

پیرو دستور سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی و مصوبات ستاد ملی مقابله با گسترش کرونا در ورزش " ستاد استانی مبارزه با کرونا در ورزش آذربایجان غربی " راه اندازی و نخستین جلسه آن نیز تشکیل شد.

به گزارش دفتر آذربایجان غربی پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، اولین نشست ستاد مقابله با گسترش کرونا در ورزش با حضور دکتر کیاست فر رئیس هیات پزشکی ورزشی آذربایجان غربی و مسئولین کمیته های هیات در محل بیمارستان شهید مطهری ارومیه برگزار شد.

 

پس از بررسی موضوع، ارائه گزارش، اجماع نقطه نظرات و شرایط خاص پیرامونی کشور و آذربایجان غربی مقر گردید:

 

1-مقرر گردید دبیرخانه با توجه به اهمیت موضوع در اسرع وقت نسبت به برگزاری جلسه ی مشترک با مسئولین اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی اقدام عاجل را به عمل آورد.

2-مقرر گردید با توجه به فوریت موضوع، هیات پزشکی نسبت به چکاب و یا سنجش همکاران شاغل در اداره کل ورزش و جوانان و شهرستان ارومیه اقدامات لازم را در دستور کار قرار دهند.

3-مقرر گردید نایب رئیس هیات با هماهنگی ستاد، نسبت به هماهنگی و مکاتبه با معاونت بانوان اداره کل ورزش و جوانان نسبت  به حمایت پزشکی از بانوان دارای شانس کسب سهمیه المپیک که به نوعی فعالیت ورزشی آنها در حال انجام است؛ با هماهنگی نواب رئیس هیات های فعال، اقدامات لازم را در دستور کار قرار دهند.

4- مقرر گردید با توجه به اهمیت موضوع ورزش و شرایط خاص در فوتبال و حضور تیم 90 ارومیه در لیگ دسته یک فوتبال کشور و حساسیت های میزبانی، ستاد مقابله با ویروس کرونا در ورزش با ضدعفونی استادیوم جهان پهلوان تختی و حضور در تمرینات تیم جهت چکاب کامل کادرفنی و بازیکنان، اقدام پیشگیرانه را در دستور کار قرار دهند.

5-مقرر گردید کمیته آموزش و کمیته اطلاع رسانی با هماهنگی با ستاد، نسبت به تولیدات چاپی و رسانه ای اقدامات لازم را در دستور کار قرار دهند.

6-مقرر گردید کمیته نظارت بر سلامت اماکن ورزشی با نظر ستاد و اداره کل ورزش و جوانان نسبت به بازرسی از اماکن ورزشی که فعالیت کاری خود را تعطیل ننموده اند؛ اقدامات

پیشگیرانه ی ادواری خود را در دستور کار قرار دهند.

7-مقرر گردید با توجه به شیوع سریع ویروس کرونا، اقدامات پیشگیری ستاد در قالب بسته مورد نیاز در بین هیات ها و ادارات شهرستانی با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان توزیع گردد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.