شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۶

ضد عفونی وگندزدایی اماکن ورزشی استان کهگیلویه وبویراحمد

ضد عفونی وگندزدایی اماکن ورزشی استان کهگیلویه وبویراحمد به همت هیات پزشکی ورزشی استان

گندزدایی اماکن ورزشی یاسوج

به گزارش روابط عمومی وپایگاه اطلاع رسانی هیات پزشکی ورزشی استان کهگیلویه وبویراحمد اماکن ورزشی استان با هدف پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا ضدعفونی محیط اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه بویراحمد وشهرستانها واماکن ورزشی استان  انجام شد.

دکتر غلامپوررئیس هیات پزشکی ورزشی استان کهگیلویه وبویراحمد،ضمن تقدیر و تشکر از تلاش کارکنان و ورزشکاران در رعایت نظافت اداری  وباشگاههای خود،خواستار استفاده از دستکش و ماسک در محیط  شد و از مدیران باشگاهها و اماکن ورزشی استان خواست در جهت گند زایی و ضد عفونی کردن محیط های ورزشی و باشگاه های خود با هماهنگی و نظارت هیات پزشکی ورزشی شهرستانها اقدام کنند.
رئیس هیات پزشکی ورزشی  استان در بخش دیگری از صحبتهای خود با اشاره به اینکه سلامتی ورزشکاران ، نوجوانان و جوانان برای ما در اولویت است گفت : باشگاه‌ها، سالن‌ها و بطورکلی مکانهای ورزشی به دلیل حضور متعدد افراد مکان‌هایی است که احتمال شیوع و واگیری این ویروس را بالا می‌برد.
وی اضافه کرد: از آنجا که سرعت شیوع ویروس کرونا از طریق ترشحات دهان و بینی و از طریق لمس سطوح بیشتر می‌شود و وسایل و تجهیزات ورزشی در باشگاه‌ها و سالن ها ورزشی مشترک است بنابراین مراقبت ویژه‌ای می‌طلبد که در حین تمرینات بدنی و استفاده از وسایل ورزشی دچار این بیماری نشویم.
غلامپور در ادامه گفت:بحمدالله تاکنون هیچ ورزشکاری از استان علائم این بیماری را ندارد و امید میرود با یاری خدواند متعال وتلاش خود ورزشکاران این دوران را به سلامتی سپری نماییم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.