دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۵

در استان آذربایجان غربی انجام شد؛

صدور اخطار پلمب برای 20 باشگاه ورزشی مهاباد

urmia

باشگاهها و اماکن ورزشی شهرستان مهاباد توسط کمیته بازرسی و نظارت بر اماکن ورزشی در خصوص اجرای دستورالعمل ستاد مبارزه با ویروس کرونا در ورزش رصد شد.

دکتر بهزاد قاسم زاده رئیس هیات پزشکی ورزشی شهرستان مهاباد گفت : در راستای پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا  و با توجه به تاکیدات ستاد مقابله با ویروس کرونا در ورزش، کمیته بازرسی و نظارت بر اماکن ورزشی مهاباد  در این زمان حساس نظارت ویژه‌ای بر تعطیلی کلیه اماکن ورزشی دارند.

دکتر قاسم زاده افزود: همزمان با تعطیلی اماکن ورزشی به دلیل جلوگیری از انتشار ویروس کرونا، با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان مهاباد بیش از ۱۰۰ بازرسی از اماکن ورزشی این شهرستان انجام گرفته است؛ که  20 باشگاه ورزشی متخلف به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل ستاد پیشگیری از گسترش بیماری کرونا اخطار پلمب دریافت کرده اند.

رئیس هیات پزشکی ورزشی مهاباد ادامه داد : البته اکثر مدیران اماکن ورزشی این شهرستان جهت کمک به جلوگیری ازشیوع این ویروس خطرناک کمال همکاری و تعامل را داشته اند و بازرسی از اماکن ورزشی این شهرستان روزانه تا عادی شدن شرایط ادامه خواهد داشت و در صورت مشاهده تخلف با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

وی یادآور شد: در راستای افزایش آگاهی شهروندان و ورزشکاران محترم،  پوستر  راههای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا، چاپ و تهیه شده توسط هیات پزشکی ورزشی در اداره ورزش و جوانان مهاباد ،  باشگاهها، استخرها و اماکن ورزشی توزیع و نصب شده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.