جمعه ۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۴

دکتر خلیلیان با تبریک سال نو؛

با امید و نشاط در جهت قطع زنجیره کرونا گام برداریم

مهرزاد خلیلیان
سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی و دبیرکل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ در پیامی ضمن عرض تسلیت سالروز شهادت حضرت امام موسی کاظم( ع)، فرا رسیدن سال نو رابه عموم مردم بویژه جامعه ورزش و خادمان سلامت کشور تبریک گفت.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، در پیام تبریک دکتر مهرزاد خلیلیان آمده است:سال ۹۹ از راه رسید؛ سالی که از طرف مقام معظم رهبری به عنوان سال جهش تولید نامگذاری شده است و قطعا همه ما در جهت تحقق نقشه راه امسال به سهم خود باید نقش خود را ایفا کنیم.
دکتر خلیلیان در ادامه بیان کرد: دفتر سال ۹۸ با همه تلخی ها و شیرینی هایش در شرایطی به سرآمد که در هفته های پایانی این سال مردم کشور عزیزمان و به تدریج اکثر کشورهای دنیا درگیر بیماری کرونا و اضطراب های ناشی از آن شدند. بیماری که امروز محققان سراسر دنیا را به تکاپوی کشف واکسن آن انداخته است و کادر درمانی در کشورهای مختلف از جمله در ایران با جانفشانی به مبارزه با آن پرداخته اند. نوروز ۹۹ با این شرایط برای ما از راه رسیده است و جا دارد در همین آغازین ساعت ها و روزهای سال نو بیش از پیش توصیه های بهداشتی را جدی بگیریم و با در خانه ماندن و با امید و نشاط در جهت قطع زنجیره کرونا گام برداریم تا باری از روی دوش کادر درمانی سراسر کشور برداریم.
امید است با رعایت نکات بهداشتی و توصیه ها و هشدارهای وزارت بهداشت و سازمان بهداشت جهانی خیلی زود بر این بیماری فائق آمده و اقشار و اصناف مختلف با آرامش خاطر دفتر سال ۹۹ را ورق بزنند .بویژه جامعه ورزش کشور که بی گمان نقش ورزش حرفه ای و قهرمانی در دمیدن در شیپور روحیه غرور و افتخار ملی و شور و نشاط اجتماعی و نقش ورزش همگانی در ارتقای سطح سلامت همگانی بر کسی پوشیده نیست.
دکتر خلیلیان در ادامه تصریح کرده است: اینجانب ضمن عرض تبریک و آرزوی بهترین ها برای تمام مردم کشورم در سال جدید به نمایندگی از خانواده پزشکی ورزشی مراتب تقدیر و تشکر را به خادمان عرصه سلامت بویژه مبارزان خط مقدم جبهه مبارزه با کرونا اعلام کرده و سلامتی پایدار این عزیزان را از خداوند متعال مسالت دارم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.