پنجشنبه ۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۲

پیام تبریک هیات پزشکی ورزشی زنجان به مناسبت آغاز سال نو

دکتر دهنایی رئیس هیات زنجان

دکتر دهنایی در پیامی فرا رسیدن سال 1399 و بهار طبیعت را شاد باش گفت.

به گزارش دفترزنجان؛ پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، در آستانه فرا رسیدن سال نوو بهار طبیعت، دکتر صدیقه دهنایی رییس هیات پزشکی ورزشی استان زنجان در پیامی فرا رسیدن نوروز باستانی را تبریک گفتمتن

متن کامل پیام به این شرح است:

نرم نرمک میرسد اینک بهار/خوش به حال روزگار
خداوند متعال را سپاسگزارم که سالی دیگر را در کنار شما عزیران در خدمت به جامعه ورزش پشت سر گذاشتیم ....

بهار را موسمی نیک و بهانه ای شیرین برای قدردانی چند باره از عزیزان به پاس همکاری صادقانه و فرصتی مغتنم برای عرض تبریک سال نو می دانم. بدینوسیله همزمان با بازگشت زندگی به طبیعت فرا رسیدن سال نو سلامتی توام با نشاط را برای همگان در سال جدید از پروردگار زیبایی ها، مسالت دارم.

رییس هیات پزشکی ورزشی،ابراز امیدواری کرد که با اتکا به خداوند متعال وبا همکاری مردم وحمایت وزارت بهداشت و سازمان بهداشت جهانی از مشکلات کنونی از جمله بیماری کرونا عبور کرده و سال آینده، سال سلامت و رونق و جبران سختی هایی باشد که در این مدت در حیطه ورزش بر ورزشکاران تحمیل شد.

گرچه امروز مقابله با کرونا عرصه را بر تمرینات ورزشی ورزشکاران تنگ کرده است،اما با پشت سرگذاشتن این سختی ها شاهد فرا رسیدن روزهای خوب و صعود چشمگیر ورزشکاران به قله های موفقیت خواهیم بود.

بار دیگر از تلاشها و همکاریهای مجدانه جامعه ورزشی قدردانی می کنم و از خداوند جان آفرین طلب میکنم سال ۹۹سال سلامتی، عزت وسربلندی برای شما خوبان و خانواده های گرانقدرتان باشد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.