پنجشنبه ۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۴

در خانه بمانیم و آنلاین کارت بیمه ورزشی یا عضویت خدمات درمانی بگیریم

درخانه بمانیم وکارت آنلاین دریافت کنیم

صدور و تمدید کارت بیمه ورزشی وعضویت درکمیته خدمات درمانی به صورت آنلاین و از طریق سامانه فدراسیون پزشکی ورزشی انجام می‌شود.

به گزارش دفتر زنجان؛ پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، ورزشکاران، مربیان و داوران می‌توانند به صورت آنلاین از خدمات فدراسیون پزشکی ورزشی با دارا بودن کارت  بیمه ورزشی علاوه بر دریافت کمک هزینه درمان، از تسهیلات ویژه خدمات مراکز مورد تایید هیات پزشکی ورزشی استان نیز استفاده کنند.

بیتا بدلخانی، دبیر هیات پزشکی ورزشی استان زنجان اظهار داشت: جهت حفظ سلامت متقاضیان و شکستن زنجیره کرونا ویروس ثبت نام بیمه ورزشی به صورت آنلاین انجام میگیرد. در این سامانه دارندگان کارت بیمه با استفاده از کد ملی به سهولت می‌توانند ثبت‌نام و تمدید کارت‌های بیمه ورزشی را انجام دهند و از طریق اینترنت به صورت ۲۴ ساعته به اطلاعات ثبت نامی خود دسترسی داشته باشند.

وی تاکید کرد: تا پیش از این متقاضیان باید به صورت حضوری به هیات پزشکی مراجعه و با ارائه فیش بانکی نسبت به دریافت کارت بیمه ورزشی اقدام می کردند درحالی که زنجان به عنوان پیشگام در این طرح ازسال قبل اقدام به این کار کرده است واکنون نیز باتوجه به وضعیت موجود و توجه به شعار در خانه بمانیم بیمه های ورزشی آنلاین ودر مدت زمان کوتاه انجام میگیرد .

بدلخانی گفت:ثبت نام این بیمه به آسانی و به صورت آنلاین امکان پذیر است.برای ثبت نام شما می توانید به درگاه سامانه خدمات درمانی فدراسیون پزشکی ورزشی مراجعه کنید و با وارد کردن کد ملی و شماره تلفن همراه خود در سامانه بیمه ورزشی فدراسیون پزشکی ورزشی ثبت نام کنید.

در پایان دبیر هیات پزشکی ورزشی استان زنجان توضیح داد: سامانه صدور و پیگیری کارت بیمه به نشانی  http:insurance.ifsm.ir است و تلفن  33531003 مربوط به هیات پزشکی ورزشی جهت سایر پیگیری‌ها در ساعات اداری در نظر گرفته شده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.