دوشنبه ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۲

عملکرد ضد کرونایی هیات پزشکی ورزشی استان سمنان

عملکرد

رئیس هیات پزشکی ورزشی استان سمنان اقدامات صورت گرفته در خصوص مقابله با کرونا در ورزش را تشریح کرد.

به گزارش دفتر استان سمنان پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران دکتر رمضان حیدریان با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و تشکیل ستاد مقابله با کرونا در فدراسیون پزشکی ورزشی و هیات های ورزشی، به تشریح عملکرد این هیات پرداخت

رئیس هیات پزشکی ورزشی استان سمنان از اقدامات صورت گرفته ضدعفونی کردن اداره کل ورزش و جوانان استان و همچنین ادارات ورزش و جوانان شهرستانها، گندزدایی حدود ۱۰۰ باشگاه و اماکن ورزشی  وسالن های دولتی در سطح استان سمنان، توزیع  و نصب پوسترهای ارسال شده توسط فدراسیون پزشکی ورزشی در خصوص راههای پیشگیری از کرونا به تمامی باشگاهها و هیات های پزشکی ورزشی شهرستان های سمنان حدود ۱۷۰ پوستر، تهیه و توزیع محلول ضدعفونی کننده و ۴۰۰ عدد ماسک و به معاینه تعداد ۱۷۰ نفر اشاره کرد.

وی به انتشار و ارسال مطالب علمی و آموزشی، تصویربرداری و تدوین فیلم برای مقابله با ویروس کرونا در فضای مجازی به صورت پیوسته در کانال و گروه های هیات پزشکی ورزشی  استان و شهرستان ها که بسیار مفید واقع بود اشاره کرد و بر استمرار آن تا شکست کرونا تاکید نمود.

او اظهار کرد: بازرسی از باشگاهها به صورت مداوم  با همکاری اداره کل ورزش و جوانان صورت گرفته و از ۱۱۲ باشگاه  شهرستان سمنان که در رشته‌های مختلف ورزشی فعال هستند. مجموعا چهار باشگاه ورزشی بعلت فعالیت غیرقانونی پلمب شدند.

دکتر حیدریان  خاطر نشان کرد:با توجه به پویش فدراسیون پزشکی ورزشی با عنوان " در خانه می مانیم و ورزش می کنیم" این نکته را حتما رعایت کنیم چرا که یکی از بهترین راههای پیشگیری و کمک به وزارت بهداشت درمان است تا بتوانیم به یاری خداوند ویروس کرونا را شکست دهیم.

وی عنوان کرد: ورزشکاران استان سمنان و شهرستان ها نیز در پویش درخانه بمانیم و ورزش کنیم شرکت کردند ومردم را به خانه ماندن بخاطر سلامت خود و جامعه دعوت کردند.

حضوردکتر حیدریان رئیس هیات پزشکی ورزشی استان سمنان در برنامه رادیویی صدای ورزش استان سمنان  و مصاحبه صدیقه خادم دبیر هیات پزشکی و سرناظر ستاد نظارت بر سلامت باشگاهها در برنامه صدای ورزش از جمله اقدامات هیات استان در جهت پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا انجام شده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.