سه‌شنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۷

دکتر غلامپور:با در خانه ماندن زنجیر ابتلا به ویروس کرونا را پاره کنیم.

رئیس هیات پزشکی ورزشی استان کهگیلویه وبویراحمد اظهار داشت با در خانه ماندن زنجیر ابتلا به ویروس کرونا را پاره کنیم.

غلامپور

رئیس هیات پزشکی ورزشی استان کهگیلویه وبویراحمد اظهار داشت :با در خانه ماندن زنجیر ابتلا به ویروس کرونا را پاره کنیم.وی با بیان اینکه همیشه در خدمت جامعه بزرگ ورزش استان هستیم گفت:در حد امکان مقداری تجهیزات بهداشتی در اختیار ادارات ورزش استان قرار دادیم وبا مشورت با متخصصین تغذیه وروانشناسی ورزشی بروشور تهیه کردیم ودر اختیار ورزشکاران قرار دادیم.

به گزارش پایگاه خبری و پایگاه خبری و اطلاع رسانی هیات پزشکی ورزشی استان کهگیلویه وبویراحمداز تشدید بازرسی و نظارت بر باشگاهها در جلوگیری از شیوع بیماری کرونا  :دو باشگاه متخلف در این زمینه با حضور اکیپ بازرسی اداره کل و مراجع قانونی و ذیصلاح پلمپ شدند .

غلامپوررئیس هیات پزشکی ورزشی استان کهگیلویه وبویراحمد ضمن تشکر از کلیه مدیران باشگاههای بدنسازی ،آمادگی جسمانی ،بدنسازی ،رزمی ،بیلیارد و.....در شهر یاسوج بیان داشت:در دومین روز بازرسی از اماکن و باشگاه های ورزشی در شهر یاسوج کلیه باشگاه ها و اماکن در شهر یاسوج در قالب دو اکیپ سه نفری  از پرسنل اداره کل مورد بازرسی قرار گرفت.

غلامپور در ادامه  گفت: پیرو اطلاعیه های قبلی مبنی بر تعطیلی کلیه اماکن و باشگاهها و مسابقات در سطوح مختلف بر اساس اعلام وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی کشور و تاکیدات وزارت ورزش و جوانان و همچنین جلوگیری از شیوع این بیماری، طی هفته جاری و جلوگیری از انتشار آن در بین جوانان و نوجوانان به تبعیت از این دستورالعمل کلیه اماکن ورزشی دولتی و خصوصی تا اطلاع ثانوی در سطح استان تعطیل می باشد.

وی در ادامه بیان داشت: از مدیران باشگاهها و ورزشکاران تقای عاجزانه دارم در جلوگیری از شیوع بیماری کرونا طبق دستورات اکیدمدیر کل محترم ورزش و جوانان و کمیته بهداشت استان از حضور در مکانهای ورزشی خوداری کنند.

رئیس هیات پزشکی ورزشی استان اظهار داشت:با در خانه ماندن زنجیر ابتلا به ویروس کرونا را پاره کنیم.کرونا ورزشکار وقهرمان نمی شناسد.

وی با بیان اینکه کادر پزشکی هیات استان همیشه در خدمت جامعه بزرگ ورزش می باشد گفت:در حد امکان مقداری تجهیزات بهداشتی در اختیار ادارات ورزش استان قرار دادیم وبا مشورت با متخصصین تغذیه وروانشناسی ورزشی بروشور تهیه کردیم ودر اختیار ورزشکاران قرار دادیم.

غلامپور در ادامه گفت:در شرایط فعلی بهتر است فعلا به باشگاههای ورزشی اماکن عمومی نرویم وبه جای باشگاه از تمرینات ورزشی مبتنی بروزن بدن یا وسایل ورزشی خانگی در منزل برای تمرین کردن استفاده کنیم تا حداقل امادگی جسمانی که داشتیم را با این نوع تمرینات حفظ کنیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.