چهارشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۴

تدوین پروتکل بهداشتی برای باشگاه های ورزشی کشور

چهارمین جلسه سال 99 ستاد مقابله با کرونا در ورزش
به دنبال برگزاری چهارمین جلسه ستاد مقابله با کرونا در ورزش، پروتکل بهداشتی باشگاه های ورزشی تدوین شد.
  به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فدراسیون پزشکی ورزشی ایران، چهارمین جلسه ستاد مقابله با کرونا در ورزش، ظهر امروز در فدراسیون پزشکی ورزشی با حضور دو تن از نمایندگان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی دکتر نیک فرجام و دکتر پورقریب، دکتر مهرزاد خلیلیان سرپرست فدراسیون و دیگراعضای ستاد برگزار شد.
اهم صحبت ها و مباحث جلسه امروز، تهیه پروتکل بهداشتی باشگاه های ورزشی و فراهم آوردن زیرساخت اینترنتی برای  ثبت اطلاعات باشگاه داران و متعهد شدن آنها به پایبندی به این پروتکل بود. 
در این نشست همچنین گزارشی از آخرین شرایط شیوع بیماری در سطح کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت و اعضا به بیان نقطه نظرات خود در خصوص اقدامات انجام شده در حوزه ورزش پرداختند. 
سپس گزارشی از اقدامات ستاد مقابله با کرونا در ورزش در چهار استان از طریق ویدئو کنفرانس ارائه شد که در این رابطه دکتر رضا گلدوزیان رئیس هیات پزشکی ورزشی خراسان رضوی، دکتر محمد گل فشان رئیس هیات پزشکی ورزشی استان قم، دکتر کیوان اسدپور رئیس هیات پزشکی ورزشی استان گیلان و دکتر فرزاد گوهردهی رئیس هیات پزشکی ورزشی استان مازندران گزارش مبسوطی را به سمع و نظر اعضای حاضر در نشست ستاد مقابله با کرونا در ورزش ارائه کردند و به بیان نقطه نظرات خود در این زمینه پرداختند.
از جمله مصوبات این نشست، در خصوص پایش وضعیت قهرمانان رشته های مختلف ورزشی در سراسر کشور بود که مقرر شد در این خصوص تیم های عملیاتی ستاد مرکزی و هیات های استانی، گزارش جامعی از آخرین شرایط قهرمانان ورزش کشور تهیه و تدوین کنند.
گزارش تصویری

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.