شنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۹

رئیس وادا:

حامیان ورزش پاک نقش خود برای مبارزه با COVID-19 ایفا می کنند

ویتولد بنکا

آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ (WADA)  به مناسبت روز Play Safe on Play True Day   9 آوریل ، همراه با ورزشکاران، سازمان های ملی و منطقه ای مبارزه با دوپینگ، فدراسیون های ورزشی، برگزار کنندگان مسابقات بزرگ و سایر هم پیمانان خود روز جهانی ورزش بی دوپینگ، سالم و ایمن را جشن می گیرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، از آوریل سال 2014 Play True Day،  بعنوان روزی به ورزش پاک اختصاص داده شده تا آگاهی ورزشکاران، جامعه ورزشی و سایرین را در مورد اهمیت محافظت از ورزش بی دوپینگ افزایش دهد. پویش سال گذشته رسانه های دیجیتالی و اجتماعی آژانس به بیش از شش میلیون نفر رسید که افراد و سازمان های متعددی از سراسر جهان در آن شرکت کردند.

با توجه به تأثیر همه گیری COVID-19 در سراسر جهان، در سال روز Play Safe on Play True Day  وادا فرصت فعالیت هماهنگ و متحد جامعه جهانی ضد دوپینگ در حمایت از ورزش پاک، سالم و ایمن را متوقف نکرد و از این فرصت استفاده کرد و از آنها خواست تا اقداماتی را که برای کمک به جلوگیری از انتشار ویروس انجام شده را در یک کمپین رسانه ای دیجیتال و رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارند تا نشان دهند که بعنوان جامعه حامی ورزش پاک چطور نقش خود برای مبارزه با COVID-19 و محافظت از سلامت عمومی را انجام می دهند.

 رئیس وادا ضمن قدردانی از کارکنان مراقبت های بهداشتی و سایر افرادی که با از خود گذشتگی برای کنترل این لحظه دشوار در تلاش هستند ، گفت: در این روز ما به تیم جهانی کارکنان مراقبت های بهداشتی سلام می دهیم و آمادگی خود را برای از سرگیری با تمام توان فعالیت های ضد دوپینگ حفظ می کنیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.