دوشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۷

از طریق ویدیو کنفرانس در نشست ستاد مقابله با کرونا در ورزش بررسی شد؛

گزارش عملکرد هیات پزشکی ورزشی استان اصفهان

پنجمین نشست سال جاری ستاد مقابله با کرونا در ورزش

پنجمین نشست سال ۹۹ ستاد مقابله با کرونا در ورزش در شرایطی با حضور مدیران وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک برگزار شد که در این نشست گزارش عملکرد هیات پزشکی ورزشی استان اصفهان از طریق ویدیو کنفرانس ارائه و بررسی شد.

 به گزارش روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی استان اصفهان،
در این نشست که ظهر امروز(دوشنبه) در محل فدراسیون پزشکی ورزشی برگزار شد، دکتر علی ماهر، جانشین معاون برنامه ریزی فرماندهی مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، دکتر محمد حسین پورغریب، معاون دانشگاه علوم پزشکی تهران و مشاور فدراسیون پزشکی ورزشی، افشین داوری، مدیرکل توسعه ورزش حرفه ای و امور باشگاه های وزارت ورزش و جوانان، پیمان فخری، رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی در کمیته ملی المپیک،دکتر مهرزاد خلیلیان، سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی و اعضای ستاد مقابله با کرونا در ورزش حضور داشتند، از جمله مواردی که مورد بحث و بررسی قرار گرفت عملکرد هیات های استانی پزشکی ورزشی بود.
در این رابطه دکتر احمد باقری مقدم،رئیس هیات پزشکی ورزشی استان اصفهان گزارشی از اقدامات انجام شده این استان در زمینه مقابله با کرونا در ورزش ارائه کردند.
در این ارتباط تصویری دکتر مهرزاد خلیلیان، سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی از تلاش همکاران سلامت بویژه پزشکی ورزشی در استان اصفهان قدردانی کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.