چهارشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۳

جلسه ستاد مقابله با کرونا در ورزش خراسان رضوی برگزار شد/ تعطیلی‌ باشگاه‌ها همچنان ادامه دارد

خراسان رضوی

رئیس هیئت پزشکی و ورزشی خراسان‌رضوی از برگزاری جلسه ستاد مقابله با کرونا در ورزش با حضور مسئولان ورزشی استان خبر داد.

به‌گزارش شهرآرانیوز، رئیس هیئت پزشکی و ورزشی خراسان‌رضوی درباره برگزاری جلسه ستاد مقابله با کرونا در ورزش و ادامه فعالیت اماکن ورزشی گفت: امروز با حضور مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی و رئیس هیئت بدن‌سازی و پرورش‌اندام وضعیت فعالیت باشگاه‌ها و تصمیمات ستاد مقابله با کرونا در ورزش را برای اجرا در خراسان رضوی بررسی کردیم.

رضا گلدوزیان افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور و خراسان‌رضوی، تعداد ۱۷۵ پزشک برای همکاری با نهادهای درمانی و اماکن موردنیاز ورزش‌کاران در زمینه مبارزه با این ویروس تحت‌نظر هیئت پزشکی و ورزشی استان، داوطلب شدند، همچنین سامانه ۱۰۵۰و پویش #الوکرونا در فضای مجازی ایجاد شد تا به سؤالات درباره جلوگیری از شیوع ویروس کرونا پاسخ داده شود.

گلدوزیان بیان‌کرد: طی ۳ نوبت، اماکن ورزشی، مانند اداره‌کل ورزش و جوانان، برای خدمت‌رسانی و فعالیت در این ایام ضدعفونی شدند. همچنین اقلام بهداشتی موردنیاز آن‌ها فراهم شد و بستری فراهم آمد که قبل از ورود افراد به اماکن ورزشی‌ای مانند اداره‌کل ورزش و جوانان که در این ایام خدمت‌رسانی می‌کنند سلامت آن‌ها بررسی شود.

رئیس هیئت پزشکی و ورزشی خراسان‌رضوی گفت: هیات بدن‌سازی و پرورش‌اندام خراسان‌رضوی پیگیری‌های زیادی درزمینه وضعیت باشگاه‌ها و ضرر و زیان‌های آنان داشته است که در این جلسه هم مطرح شد. دراین‌زمینه، تصمیم‌گیرنده ستاد مرکزی مقابله با کروناست و هرگونه بازگشایی یا تغییروضعیت این اماکن با اعلام مراجع کشوری خواهد بود.

از ابتدای سال تاکنون، بازرسان هیئت و اداره‌کل ورزش و جوانان مشهد ۴۰۰ باشگاه را بازرسی کرده‌اند که در ۷۰ مورد اخطار پلمب صادر کرده‌اند و در ۱۲ مورد هم پروانه فعالیت باشگاه‌ها باطل شده است.  

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.