شنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰

چگونه در طول دوران قرنطینه COVID-۱۹ از نظر جسمانی فعال باشید

30 دقیقه ورزش در خانه بهترین راه برای شکست کرونا است

این روزها که بسیاری از ما مجبور هستیم در یک مکان زندگی،کار یا مطالعه کنیم، اهمیت انجام فعالیت بدنی برای جنبش و کشش و همچنین تمرکز بر روی بهبود سلامت ذهن و روان بیشتراحساس میشود.

فعالیت بدنی هم در سلامت جسمی و هم سلامت روحی ما نقش دارد. از آنجایی که در حال حاضر بسیاری از مردم جهان به دلیل بیماری همه گیر COVID-۱۹ در خانه های خود قرنطینه هستند، WHO /اروپا یک راهنما برای کمک به مردم جهت انجام فعالیت بدنی ساده و ایمن در فضای محدود خانه تهیه کرده است.   این راهنما همچنین برخی از چالشهای جسمی مربوط به کار در خانه را در نظر می گیرد و نکاتی درباره نحوه ادغام فعالیت بدنی در امور روزمره خانه را ارائه میدهد.
حتی اگر در خانه قرنطینه باشید، می توانید فعال باشید.   این روزها که بسیاری از ما مجبور هستیم در یک مکان زندگی، کار یا مطالعه کنیم، اهمیت انجام فعالیت بدنی برای جنبش و کشش و همچنین تمرکز بر روی بهبود سلامت ذهن و روان بیشتراحساس میشود. تمرینات ورزشی که در این راهنما با شما به اشتراک گذاشته ایم به راحتی انجام می شود و نیاز به تجهیزات خاصی ندارد.
به گفته  Lea Nash Castro، مسئول بخش تغذیه و فعالیتهای بدنی WHO /اروپا، این تمرینات از یک نقطه پایه، ساده و ایمن شروع میشوند تا اطمینان خاطر داشته باشیم که همه ما در زمان ماندن در خانه و دوران قرنطینه، به انجام فعالیت بدنی می پردازیم.
سازمان بهداشت جهانی ۱۵۰ دقیقه  فعالیت با شدت متوسط یا ۷۵ دقیقه فعالیت بدنی با شدت بالا یا ترکیبی از هر دو را در هفته برای بزرگسالان توصیه می کند. این راهنما برای افرادی در نظر گرفته شده است که هیچ گونه علائم یا تشخیص بیماری حاد تنفسی ندارند و تنها در خانه های خود قرنطینه هستند. در صورت بروزهرگونه مشکل یا علائم بیماری، دستورات وراهنمایی های پزشکی در الویت هستند و این راهنما نباید جایگزین آنها شود.


برای مطالعه کامل و مشاهده تمرینات فایل این مطلب را از اینجا دانلود کنید.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.