یکشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۸

جلسه بررسی برنامه های روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی استانهای زنجان، فارس و سمنان از طریق ویدیو کنفرانس برگزار شد.

ویدئو کنفرانس روابط عمومی زنجان

روابط عمومی فدراسیون پزشکی ورزشی به منظور ایجاد هماهنگی و پیگیری خط مشی منسجم در روابط عمومی های استانی، سلسله گردهمایی منسجمی را از طریق ویدئو کنفرانس آغاز کرد.

به گزارش دفتر زنجان؛ پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، در نخستین ویدیو کنفرانس که صبح امروز برگزار شد، برنامه های روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی استان های زنجان، فارس و سمنان بررسی و تصمیمات مقتضی در خصوص فعالیت های آتی اتخاذ شد.


در این گفتگو که با حضور روابط عمومی فدراسیون و چند استان دیگر صورت پذیرفت، هر استان راهکارو پیشنهاد خود را در خصوص پویایی ورزش ارائه داد، از دیگر موارد مهمی که در این جلسه مطرح شد، تمدیدبیمه ورزشی و ترغیب آحاد مردم به ورزش با مشارکت فعالان عرصه ورزش بود تا در روزهایی که امکان فعالیت های ورزشی به شکل جمعی وجود ندارد با اثربخشی و خلاقیت خود افرادرا به فعالیت های ورزشی ترغیب کنند .  

  شایان ذکر است در جهت حمایت ازتمامی فعالان بخش آموزش، پژوهش ومتخصصین علاقمند در زمینه تغذیه، روانشناسی، آموزش ورزش دعوت میشود اگر برنامه، کلیپ آموزشی و تحقیقاتی در حوزه پزشکی ورزشی انجام داده اند به هیات پزشکی ورزشی استان ارائه نمایند.
  

@hpvoz

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.