یکشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۸

ورزشکاران زنجانی کمک های خیرین را به نیازمندان میرسانند

کمکهای انساندوستانه ورزسکاران زنجانی

در نشست پویش کمک به افراد نیازمندتوسط ورزشکاران، تصمیماتی در خصوص جمع آوری کمک های خیرین و شناسایی افراد نیازمند گرفته شد.

به گزارش دفتر زنجان؛ پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، جلسه ای در خصوص پویش کمک به افراد نیازمند توسط ورزشکارن، در محل اداره کل ورزش و جوانان با حضور مدیرکل اداره ورزش و جوانان، رییس هیات پزشکی ورزشی و هیات های ورزشی برگزار شد .

مدیر کل اداره ورزش و جوانان با اشاره به مشکلات اقتصادی برخی خانواده ها در پی شیوع این ویروس منحوس اظهار داشت: ستادی در اداره ورزش و جوانان تشکیل ودر راستای جمع آوری کمک های مردم به خصوص جامعه ورزش استان  جهت  تهیه و اهدای بسته های معیشتی به نیازمندان اقدام نموده ایم.

وی با بیان اینکه نقش ورزشکاران در کمک به اقشار آسیب پذیر همیشه باعث افتخار بوده افزود: امید واریم باراه اندازی این پویش ورزشکاران مثل همیشه با تمام توان در جهت خدمت رسانی وارد میدان شوندو در جهت کاهش مشکلات ناشی از شیوع کرونا در استان نقش آفرینی مناسبی داشته باشند.

علی خلیلی افزود: به زودی تهیه و توزیع بسته های غذایی میان محرومان با حضور خیرین، ورزشکاران و نخبگان اثرگذارو و بررسی اولویتهای جامعه هدف، تهیه و ارسال خواهد شد.
 
در ادامه، رییس هیات پزشکی ورزشی  از ورزشکاران و خیران خواست تا در جهت ارائه خدمات بهتروجلوگیری از انتقال ویروس کرونا توصیه های بهداشتی و فاصله گذاریها را رعایت کنند.

در پایان مقرر شد شماره حسابی از طرف اداره ورزش وجوانان جهت جمع آوری کمک های نقدی از طریق شبکه های اجتماعی اعلام گردد.


@hpvoz

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.