پنجشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۰

ورزشکاران عضو لیست RTP برای دریافت نام کاربری و رمز عبور با ایران نادو تماس بگیرند

ایران نادو

ورزشکاران لیست RTP هر فدراسیون، برای دسترسی کامل نادو به منظور نمونه گیری باید آماده باشند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، ستاد ملی مبارزه با دوپینگ ضمن اعلام مطلب فوق، خطاب به ورزشکاران تصریح کرد:

 ورزشکار عزیز، شما در لیست ورزشکاران RTP  قرار گرفته اید و از شما در طول سال حداقل ۳ نوبت تست خارج از مسابقه گرفته خواهد شد.
از شما تقاضا می شود اطلاعات مربوط به نشانی های محل سکونت و تمرین (Whereabouts) خود را در سیستم آدامز ثبت کنید. در صورت عدم ثبت یا عدم صحت نشانی، یا چنانچه ماموران ستاد ملی نتوانند به هر دلیلی شما را در محل اعلام شده پیدا کنند، غیبت تست خواهید خورد. در این صورت، ورزشکار مطابق ماده ۲، ۴ (قصور از الزامات مربوط به در دسترس بودن، عدم پر کردن و ارسال فرم های نشانی محل سکونت و تمرین (WA) طی ۱۲ ماه برای ورزشکاران لیست RTP  یا ۳ نوبت عدم حضور در نمونه گیری خارج از مسابقه) مشمول محرومیت های ورزشی می شود.
 برای دریافت نام کاربری و رمزعبور، در اولین فرصت با ستاد ملی مبارزه با دوپینگ تماس بگیرید. یادآوری می شود اطلاعات مربوط به محل سکونت و تمرین باید موارد زیر را داشته باشد:
۱- نشانی پستی به روز و آدرس ایمیلی که مکاتبات رسمی برای شما ارسال شود.
۲- نشانی مکانی که طی ۶۰ دقیقه مشخص شده توسط شما، بین ۵ صبح تا ۱۱ عصر هر روز بتوانیم برای نمونه گیری از شما به آن مراجعه کنیم.
۳- نشانی محل اقامت شبانه شما برای هر روز طی سه ماه آینده (محلی که شب ها در آنجا اقامت دارید؛ مانند خانه، اسکان موقت و هتل)
۴- جزئیات نشانی محل تمرینات شما (آدرس و برنامه زمانبندی محل های تمرین)
۵- جزئیات نشانی محل رقابت شما (آدرس محل مسابقات و برنامه زمانبندی آنها)
۶- هرگونه فعالیت منظمی که بخشی از روال معمول زندگی شماست (آدرس تمرینات در ورزشگاه، جلسات منظم فیزیوتراپی، محل تحصیل، کار و غیره)
۷- برنامه زمانی سفرهای شما
۸- هر گونه اطلاعات اضافی که ستاد ملی مبارزه با دوپینگ ایران با قصد نمونه گیری، برای دستیابی به شما به آن نیاز دارد و ضروری به نظر می رسد.
همچنین اگر تقویم برنامه های آینده تان هنوز قطعی نشده است، ملزم هستید آخرین اطلاعات خود را ارائه دهید و به محض آگاهی از تغییر برنامه، اطلاعات محل زندگی خود را به روز کنید.
 از این فرصت استفاده می کنیم تا به شما اطلاع دهیم که برنامه  Athlete Central برنامه جدید WADA است که ارائه اطلاعات محل سکونت را در ADAMS تسهیل می کند و برای دانلود و استفاده روی گوشی های همراه در اَپ استور و Google Play در دسترس است. چنانچه هرگونه سوالی دارید یا درخصوص سیستم ثبت در ADAMS با مشکلات فنی مواجه هستید، با ستاد ملی مبارزه با دوپینگ ایران تماس بگیرید.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.