سه‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۱

در نشست ماهیانه کمیته ها ؛

عملکرد ستاد مقابله با کرونا در ورزش فارس در هیات پزشکی ورزشی استان مورد بررسی قرار گرفت

نشست کمیته های فا

نشست ماهیانه رئیس و مسئولین کمیته های هیات پزشکی ورزشی فارس برگزار شد و عملکرد ستاد مقابله با کرونا در ورزش استان مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش دفتر استان فارس پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، در این نشست که با ریاست دکتر کاوه باشتی رئیس هیات پزشکی ورزشی استان فارس برگزار شد، دبیر، نایب رئیس بانوان، مسئولین کمیته ها و مسئول ستاد نظارت بر سلامت باشگاه های استان هریک به ارائه گزارش عملکرد خود پرداختند.

در ابتدای این نشست دبیر هیات پزشکی ورزشی استان فارس به کلیه برنامه های انجام شده در ارتباط با مقابله با کرونا در ورزش استان توسط هیات پزشکی ورزشی فارس اشاره کرد و گفت: با ورود ویروس کرونا به استان از ابتدا با دریافت بخش نامه ها و اطلاعیه ها از فدراسیون پزشکی ورزشی (ستاد مرکزی مقابله با کرونا در ورزش کشور) شروع به اجرای آن کردیم.

دکتر جمشید جهانی افزود: با حضور بیشتر در فضای مجازی، آموزش های لازم را وسیع تر از گذشته ارائه کردیم تا شهروندان و جامعه ورزش بتوانند با پیشگیری به موقع سلامت خود را در برابر این ویروس حفظ کنند.

مسئول ستاد نظارت بر سلامت باشگاه ها در هیات پزشکی ورزشی استان فارس هم با بیان اینکه بازرسی از اماکن ورزشی به صورت شبانه روزی در حال اجرا می باشد، ابراز داشت: ناظرین سلامت بر باشگاه های ما در استان به طور ۲۴ ساعت تمام باشگاه های ورزشی را رصد می کنند و گزارش های موجود را ارائه می دهند.

رئیس هیات پزشکی ورزشی استان فارس هم با تاکید بر اجرای کامل دستور العمل های ستاد مرکزی مقابله با کرونا در ورزش کشور، گفت: اعضای اجرایی و مسئولین هریک از کمیته ها در هیات پزشکی ورزشی فارس تلاش کنند تا مصوبه ها، اطلاعیه ها و موارد ضروری و کاربردی در این دوره که فاصله گذاری اجتماعی و هوشمند در راس امور قرار دارد جامع  و کامل اجرا شود.

دکتر کاوه باشتی در پایان آموزش از طریق فضای مجازی را برای تمامی کمیته ها نکته مهم و قابل اجرایی دانست و افزود: کمیته ها هریک می توانند با حضور بیشتر در فضای مجازی و پایگاه اطلاع رسانی پزشکی ورزشی، با آموزش از راه دور به انتقال مطالب مهم در حوزه پزشکی ورزشی به جامعه ورزش بپردازند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.