سه‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۸

پیمان فخری:

IOC هیچ رویدادی را تا زمان یکسان شدن شرایط کرونا در تمام کشورها برگزار نخواهد کرد

ستاد مقابله با کرونا در ورزش

رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی کمیته ملی المپیک در نشست ستاد ملی مقابله با کرونا در ورزش تصریح کرد کمیته ملی المپیک (IOC)، هیچ عجله ای برای پیگیری مسابقات ندارد.  

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران،   پیمان فخری در هفدهمین نشست ستاد ملی مقابله با کرونا در ورزش که در محل فدراسیون پزشکی ورزشی به ریاست دکتر خلیلیان سرپرست این فدراسیون و با حضور ناصر پور علیفرد رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، ایلخان نوری رئیس فدراسیون نجات غریق، پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی کمیته ملی المپیک، سهیل مهدی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ و نماینده وزارت بهداشت برگزار شد، عنوان کرد: بی شک فدراسیون پزشکی ورزشی و ستاد مقابله با کرونا در ورزش تا کنون عملکرد بسیار درخشانی داشته و بدون هیچگونه شتابزدگی و عجله از ابتدا فعالیت خود را دنبال کرده است. لذا شایسته است از این زمان به بعد نیز به همین ترتیب و با در نظر گرفتن جمیع شرایط فعالیت های خود را در بخش های مختلف ادامه دهد.

فخری افزود: از جمله مواردی که تاثیرگزاری بسیاری خواهد داشت، بحث فعالیت های آموزشی و اطلاع رسانی است و انتظار می رود به شکل گسترده تری دنبال شود؛ چرا که این مهم از ابتدای شیوع بیماری کووید 19 اثرات مثبتش را در سبک زندگی افراد جامعه نشان داده است.

رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی کمیته ملی المپیک تصریح کرد: طی ویدئوکنفرانسی که در روزهای گذشته با توماس باخ رئیس کمیته بین المللی المپیک داشتیم، وی اعلام کرد این کمیته هیچ عجله ای برای ازسرگیری مسابقات ندارد و اولین مسابقه ای که برگزار خواهد شد، حول و حوش بهمن ماه است. دکتر باخ همچنین تاکید کرد تا زمانی که شرایط کرونا در تمام کشورهای دنیا به همین منوال پیش رود، هیچ مسابقه ای برگزار نخواهد شد.

لذا کمیته ملی المپیک نیز به تبعیت از کمیته بین المللی المپیک، به هیچ وجه در برگزاری مسابقات شتابزده عمل نخواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.