سه‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۱

بررسی عملکرد ستاد مقابله با کرونا در ورزش در استان های خراسان شمالی و کرمانشاه

ستاد مقابله با کرونا در ورزش

طی هفدهمین نشست ستاد ملی مقابله با کرونا در ورزش که در محل فدراسیون پزشکی ورزشی برگزار شد، عملکرد این ستاد و هیات پزشکی ورزشی استان های خراسان شمالی و کرمانشاه بررسی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، در این جلسه که ظهر دوشنبه به ریاست دکتر مهرزاد خلیلیان در محل فدراسیون پزشکی ورزشی برگزار شد، ناصر پور علیفرد رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، ایلخان نوری رئیس فدراسیون نجات غریق، پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی کمیته ملی المپیک، سهیل مهدی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ و نماینده وزارت بهداشت نیز حضور داشتند.

در جریان این هم اندیشی، دکتر سید محمد پاکمهر رئیس هیات پزشکی ورزشی استان خراسان شمالی و دکتر امید قادری رئیس هیات پزشکی ورزشی استان کرمانشاه نیز به صورت ویدئو کنفرانس گزارش عملکرد ستاد مقابله با کرونا در ورزش را در این استان ها ارائه کردند و به سوالات شرکت کنندگان حاضر در نشست پاسخ دادند.

هیات های پزشکی ورزشی این دو استان مانند هیات های دیگر استان ها، از بدو شیوع کرونا ویروس در ایران در زمینه های مختلف از جمله آموزشی، گندزدایی، غربالگری، نظارت بر تعطیلی باشگاه ها و اماکن ورزشی و ... مجدانه فعالیت داشته اند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.