سه‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۳

سهیل مهدی:

فوتبال به طور کامل با ستاد مقابله با کرونا در ورزش هماهنگ است

ستاد مقابله با کرونا در ورزش

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال، درنشست ستاد مقابله با کرونا در ورزش که ظهر دوشنبه در فدراسیون پزشکی ورزشی برگزار شد، تصریح کرد سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال همچنان که تا کنون با ستاد  ملی مقابله با کرونا در ورزش هماهنگ بوده، با همان جدیت رویه اش را دنبال می کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، در هفدهمین نشست ستاد ملی مقابله با کرونا در ورزش، که ظهر دیروز به ریاست دکتر خلیلیان سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی ایران برگزار شد، ناصر پور علیفرد رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، ایلخان نوری رئیس فدراسیون نجات غریق، پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی کمیته ملی المپیک، سهیل مهدی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ و نماینده وزارت بهداشت نیز حضور داشتند.

 سهیل مهدی در خلال این هم اندیشی، ضمن ارائه نقطه نظرات سازمان لیگ و دغدغه باشگاه ها در سطوح مختلف لیگ برتر، لیگ دسته اول و لیگ دسته دوم عنوان کرد: سازمان لیگ همچنان که تا کنون به طور کامل با فعالیت های ستاد ملی مقابله با کرونا در ورزش هماهنگ بوده است، پس از این نیز سلامت ورزشکاران و تمام جامعه را اولویت خود می داند و کماکان با همین رویکرد فعالیت خود را پیگیری خواهد کرد.

وی افزود: در این خصوص تمام باشگاه ها در سطوح مختلف لیگ ها دغدغه هایی دارند که نیاز است مد نظر قرار گیرند. گرچه برای همه ما نگرانی ای بالاتر از سلامت ورزشکاران و فوتبالیست ها وجود ندارد و سازمان این آمادگی را دارد درصورت ازسرگیری فعالیت های ورزشی از جمله تمرینات تیم های باشگاهی یا مسابقات لیگ، تحت تدابیر دقیق بهداشتی، تمام پروتکل های اعلامی فدراسیون پزشکی ورزشی را اجرا کند

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.