پنجشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۵

از روانشناسان مجتمع پژوهشی درمانی پیامبر اعظم (ص) بندرعباس تقدیر شد

گرامیداشت روز روانشناس

دکتر فتح الهی : جامعه ای که مردم آن در سلامت روان به سر ببرند جامعه‌ای پویا و سعادتمند خواهد بود.

به گزارش دفتر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران _ همزمان با روز روانشناس دکتر کرامت اله فتح الهی رئیس هیات پزشکی ورزشی استان هرمزگان و معاون توسعه و پشتیبانی  مجتمع درمانی پیامبر اعظم (ص) بندرعباس با حضور در بخش اعصاب و روان از روانشناسان این بخش تقدیر کرد.

دکتر کرامت الله فتح الهی رئیس ستاد مقابله با کرونا در ورزش استان  ضمن گرامیداشت روز روانشناس و مشاور گفت: جامعه ای که مردم آن در سلامت روان به سر ببرند جامعه‌ای پویا و سعادتمند خواهد بود.

دکتر فتح الهی با اشاره به بحران روانی ناشی از بیماری کرونا در جامعه تلاش های مستمر و ارزشمند روانشناسان را  در جهت حفظ امنیت روانی جامعه و سلامت خانواده ها و بیماران بسیار ارزشمند و در خور تقدیر دانست.

وی با عنوان اینکه روانشناسان هم از مدافعان گمنام سلامت در عرصه نبرد با کرونا هستند گفت: قطعا خدمات ارزشمند و تلاش های شما در جهت ارتقای سلامت روان از منظرها پوشیده نیست و همواره جامعه قدردان تلاش شما عزیزان خواهد بود.

طی این حضور از دکتر شعله نمازی، دکتر فرنگیس جمالیزاده، ناهید پیرزاد، فاطمه نادری، زهرا جاودان، علی بهنام فر، محمد رسولی، مهدی پذیرش، ژاله مریدی و عاطفه کریمی  روانشناسان مجتمع آموزشی پژوهشی درمانی پیامبر اعظم(ص) تقدیر شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.