پنجشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۹

با حکم رئیس جمعیت هلال احمر کشور صورت گرفت:

دکتر محمد گل فشان رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر منصوب شد

گل فشان

رئیس جمعیت هلال احمر کشور دکتر گل فشان را بعنوان «رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر» منصوب نمود.

به گزارش دفتر استان قم؛ پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، رئیس جمعیت هلال احمر کشور در حکمی، دکتر محمد گل فشان  را به عنوان «رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر کشور» منصوب کرد.

بر اساس این گزارش، متن این حکم به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر محمد گل فشان

با شناخت از تعهد، شایستگی و سوابق ارزشمند علمی و اجرایی جنابعالی به موجب این ابلاغ  به عنوان «رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر» منصوب می‌شوید

این سازمان به عنوان قدیمی‌ترین تشکل در حوزه جوانان کشور، مبدأ ورودی اعضای داوطلب جمعیت و فرصتی برای نهادینه‌سازی آموزه‌های خدمات داوطلبانه، بشردوستانه و عام‌المنفعه و ترویج فرهنگ صلح، دوستی و تفاهم است.

از جنابعالی انتظار دارم در راستای جلب مشارکت موثر و فعال جوانان، ضمن تلاش برای  هویت‌بخشی و افزایش امید و نشاط در نسل جوان، با التزام به اصول هفت‌گانة نهضت، برای تسکین آلام بشری، تأمین احترام و کرامت انسانی، تأمین سلامت و زندگی انسانها و برقراری صلح و دوستی و تفاهم بین انسانها تلاش نمائید.

 بالندگی و توفیق روز افزون شما را در خدمت به مردم شریف ایران اسلامی و در جهت اهداف والای جمعیت هلال احمر از درگاه خداوند یگانه و مهربان، مسئلت دارم.

روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی قم این انتصاب شایسته را خدمت جناب آقای دکتر گل فشان  و جامعه پزشکی ورزشی استان تبریک عرض نموده و برای ایشان در پست جدید آرزوی موفقیت دارد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.