پنجشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۰

به منظور استفاده در اماکن ورزشی صورت گرفت؛( کلیپ و خبر)

بررسی فناوری های پیشگیری از کرونا توسط تیم فدراسیون پزشکی ورزشی

نمایشگاه فناوری ها
دکتر مهرزاد خلیلیان، سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی به نمایندگی از دکتر علی نژاد معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان و به همراه شماری از مدیران این فدراسیون از جمله دکتر سعید کاظمی، دکتر فرهاد مرادی شهپر و دکتر مهرشاد پورسعید از نمایشگاه معرفی فناوری های پیشگیری از کرونا بازدید کرد.
در این نمایشگاه که در محل دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برپاست شرکت های دانش بنیان داخلی به معرفی توانمندی های خود در زمینه پیشگیری از کرونا پرداخته اند.
در این راستا  به منظور بررسی و امکان سنجی استفاده از این فناوری ها جهت ایمن سازی فضاهای ورزشی در صورت بازگشایی آنها، تیم فدراسیون پزشکی ورزشی از این نمایشگاه بازدید به عمل آورد.
در جریان این بازدید دکتر مهرزاد خلیلیان و هیات همراه با دکتر زالی فرمانده ستاد عملیات مقابله با کرونا در تهران، نیز گفت و گو کردند.
در این نمایشگاه که تا فردا 11 اردیبهشت ماه جاری ادامه دارد، فناوری‌هایی در پنج حوزه شامل به‌کارگیری امواج فرابنفش (UV)، فناوری پلاسما، فناوری‌ پوشش دهی سطح با نانوذرات، فناوری ازن و سایر فناوری‌های پیشرفته ضدعفونی ارائه شده است.
این نمایشگاه دو روزه  با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی از امروز دهم اردیبهشت ماه جاری به همت ستاد فرماندهی عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان‌شهر تهران در دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی کار خود را آغاز کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.