شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰

علوی مدیر کل ورزش وجوانان مطرح کرد :. حمایت اداره کل ورزش وجوانان استان کهگیلویه وبویراحمداز هیات پزشکی ورزشی ،تجهیز مرکز فیزیوتراپی

مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد در مجمع انتخابات هیات پزشکی ورزشی استان از حمایت مادی و معنوی ورزش و جوانان استان از این هیات خبر و خواستار ارتقای هیات و تجهیز مرکز فیزیوتراپی شد .

علوی

علوی مدیر کل ورزش وجوانان مطرح کرد :. حمایت اداره کل  ورزش وجوانان استان کهگیلویه وبویراحمداز هیات پزشکی ورزشی / ارتقای هیات پزشکی ورزشی /تجهیز مرکز فیزیوتراپی

مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد در مجمع انتخابات هیات پزشکی ورزشی استان از حمایت مادی و معنوی ورزش و جوانان استان از این هیات خبر و خواستار ارتقای هیات و تجهیز مرکز فیزیوتراپی شد .

به گزارش   روابط عمومی و پایگاه خبری و اطلاع رسانی هیات پزشکی ورزشی استان کهگیلویه وبویراحمد ،مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد در مجمع انتخابات هیات پزشکی ورزشی استان از حمایت مادی و معنوی اداره کل ورزش و جوانان استان از این هیات خبر دادو خواستار ارتقای هیات و تجهیز مرکز فیزیوتراپی شد .
سید محمد تقی علوی ،مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد که در مجمع انتخابات هیات پزشکی ورزشی استان سخن میگفت ضمن تبریک انتخاب مجدد اسحاق غلامپور بعنوان رئیس جدید این هیات و توفیق خدمت رسانی بیشتر به جامعه ورزش و قهرمانان ، از حمایت دستگاه ورزش و جوانان استان خبر و خواستار استفاده بهینه از ظرفیت ها در ارتقای این هیات و تجهیز مرکز فیزیو تراپی هیات شد.
علوی ،مدیر کل ورزش و جوانان استان از برنامه ششم توسعه اداره کل و وزارت ورزش و جوانان کشور در رشد و شکوفایی فرهنگی ، عمرانی و ورزشی اداره کل کهگیلویه وبویراحمد خبر و بر توجه به اصل آموزش ،ارائه خدمات بهینه به مصدومین و قهرمانان و گسترش فضای مرکز فیزیوتراپی تاکید کرد.
مدیر ارشد ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد بر تعامل بیشتر هیات با فدراسیون در تجهیز مرکز فیزیو تراپی تاکید و خواستار برنامه ریزی و تلاش بیشتر اعضای هیات پزشکی ورزشی استان و شهرستان ها در افزایش ورزشکاران سازمان یافته و نظارت بیشتر بر مدارس فوتبال و باشگاهها شد .

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.