دوشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۱

دوره های آموزشی آنلاین در دستور کار فدراسیون پزشکی ورزشی؛

برگزاری سه دوره آموزشی در استان های تهران و کرمانشاه

دوره مجازی

فدراسیون پزشکی ورزشی و هیات های تابعه استانی برگزاری دوره های آموزشی انلاین را در دستور کار قرار داده اند.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، در این راستا هیات پزشکی ورزشی استان تهران با همکاری انجمن علمی پزشکی ورزشی و دانشگاه علوم پزشکی تهران، فعالیت های آموزشی ورزش در خانه در دوران قرنطینه را به صورت آنلاین آغاز کرد که این مهم با استقبال زیاد ورزشکاران و مربیان مواجه شد؛ گواه این مدعا تعداد ثبت نام های اولین دوره آموزشی بود که در روز هشتم اردیبهشت برگزار شد و ۳۰۰ نفر ثبت نام کردند اما به دلیل محدودیت فضای مجازی، کلاس ها با حضور ۱۵۰ نفر برگزار شد.

 دکتر مهرزاد خلیلیان سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی به صورت زنده آغاز دوره آنلاین آموزشی ورزش در خانه را اعلام کرد و پس از آن دکتر ساناز کبیری، متخصص پزشکی ورزشی، مبحث " اصول انجام تمرینات ایروبیک بر اساس گایدلاین ACSM" را تدریس کرد .

 در ادامه آقای امیر اصالت، مدرس ارشد ایروبیک و استپ فدراسیون ورزش همگانی، ضمن توضیح در رابطه با تاریخچه ورزش ایروبیک یک نمونه از تمرینات ایروبیک در منزل را انجام دادند و در پایان آقای دکتر نوریان متخصص پزشکی ورزشی در رابطه با ملاحظات پزشکی و آسیب های عضلانی اسکلتی همراه تمرینات ایروبیک صحبت کردند.

با توجه به استقبال قابل توجه از اولین دوره آموزش مجازی، دکتر ساناز کبیری مسئول کمیته آموزش هیأت پزشکی ورزشی استان تهران، از برگزاری دومین دوره آموزشی مجازی " ورزش در منزل در دوران قرنطینه کرونا" با همکاری انجمن علمی پزشکی ورزشی و دانشگاه علوم پزشکی تهران خبر داد و اعلام کرد: دومین دوره با موضوع پیلاتس، ویژه مربیان و ورزشکاران دوشنبه ۱۵ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۹-۱۷ برگزار خواهد شد.

شرکت در این دوره رایگان است و متقاضیان برای اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن ۷۷۵۲۵۸۱۵  و ۷۷۶۳۲۲۲۰ داخلی ۱۱۳ تماس بگیرند یا به آدرسheyatpezeshki.tehedu@gmail.com مراجعه کنند.

اولین کارگاه آموزشی آنلاین در کرمانشاه

در پی اقدام هیات پزشکی ورزشی استان تهران، هیات پزشکی ورزشی استان کرمانشاه نیز قرار است به زودی کارگاه آموزشی مکمل های ورزشی، ارزیابی عملی و مدیریت وزن(آنتی دوپینگ) به صورت مجازی برگزار کند.

هیأت پزشکی ورزشی استان کرمانشاه در روزهای ۲۵ و ۲۶ اردیبهشت ماه کارگاه آموزشی مکمل های ورزشی ارزیابی عملی و مدیریت وزن(آنتی دوپینگ) به صورت مجازی برگزار می کند. دکتر شاهین صالحی (پزشک متخصص پزشکی ورزشی، دکترای تخصصی، مسئول کمیته تغذیه فدراسیون پزشکی ورزشی، مدرس و پژوهشگر، استادیار و عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی) و دکتر محمد حضوری (دکترای تخصصی تغذیه و عضو هیأت علمی مدرسان این دوره ها هستند.

 علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به منظور شرکت در کلاس ها و کسب گواهی نامه معتبر از فدراسیون پزشکی ورزشی، با شماره ۳۸۳۵۵۹۹۲ ۰۸۳ (داخلی۲) خانم نازیی تماس بگیرند یا در تلگرام شماره  ۰۹۰۳۹۴۴۰۵۲۵  از ساعت ۸ تا ۱۳ پیام دهند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.