سه‌شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۸

دومین جلسه غیر حضوری ایران نادو با وادا

جلسه ایران نادو

 مسئولان ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (ایران نادو)، طی تماس تلفنی با مسئولان گروه بازرسی و ارزیابی وادا، گزارشی از اقدامات انجام شده این ستاد را ارائه داده و در جریان تازه ترین قوانین وادا برای ارزیابی عملکرد قرار گرفتند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، در ادامه روند ارزیابی غیر حضوری وادا از ستاد ملی مبارزه با دوپینگ که هر دو سال یکبار با هدف بررسی میزان تطابق عملکرد سازمان های مبارزه با دوپینگ تمام کشورها با استانداردهای بین‌المللی انجام می شود، دکتر مهرزاد خلیلیان دبیرکل ایران نادو و جمعی از مسوولان این ستاد، طی تماس تلفنی با وادا، سوالاتی را که در حوزه های مختلف عملکرد ستاد در تاریخ  اسفند ۹۸ و فروردین ۹۹ مطرح شده بود را پاسخ دادند.  
تیم بازرسین وادا در این کنفرانس تلفنی به سرفصل های جدیدی  اشاره کردند و مواردی که نیاز به اصلاح و اقدامات ویژه دارد را  به ایران نادو اعلام کردند.
شایان ذکر است دو نفر از واحد مدیریت استاندارد و دو نفر از عضو دپارتمان حقوقی، گروه ۴ نفره بازرسی و ارزیابی وادا را تشکیل می دهند.
سر فصل های مورد ارزیابی شامل آموزش، نمونه گیری، حوزه بازرسی اطلاعات و گزارشات تخلفات، معافیت های درمانی، توزیع نمونه‌گیری، RTP، رسیدگی به تخلفات و صدور احکام، پاسپورت بیولوژیک، نمونه گیری های هدفمند، نمونه گیری های خون، آموزش نیروهای کنترل دوپینگ و پیروی از مجموعه قوانین وادا هستند.

دکتر فرزاد شارکی، دکتر فرزاد کبارفرد، دکتر اشکان اردیبهشت، دکتر رضا وفایی، دکتر رضا سعیدی و دکتر صدرالدین آقاخانی نیز در این کنفرانس تلفنی حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.