پنجشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۹

فعالیت های ورزشی تا اطلاع ثانوی در استان تعطیل است

تعطیلی باشگاهها و اماکن ورزشی

دکتر کمال نوراله زاده سرپرست هیات پزشکی ورزشی استان اردبیل گفت : تمامی فعالیت های ورزشی ، اماکن ورزشی و باشگاه های خصوصی تا اطلاع ثانوی تعطیل است .

به گزارش دفتر اردبیل پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر کمال نوراله زاده سرپرست هیات پزشکی ورزشی استان اردبیل با اشاره به اطلاعیه شماره ۱۲ ستاد مقابله با کرونا در ورزش گفت : با توجه به اینکه وضعیت استان در خصوص ویروس کرونا سفید نیست تمامی فعالیت های ورزشی، اماکن ورزشی و باشگاه های خصوصی تا اطلاع ثانوی تعطیل است.
وی گفت : برابر اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا وضعیت شهرها به صورت هفتگی رصد می شود و تصمیمات بعدی بر اساس ارزیابی های روز اتخاذ می شود. طبق اعلام وزیر ورزش و جوانان در حال حاضر وضعیت ۱۳۲ شهر کشورمان از نقطه نظر شیوع کرونا سفید است بر این اساس باشگاه های ورزشی رشته های انفرادی و غیر گروهی در این شهرها که ارتباط فردی زیادی در آن ورزش ها وجود ندارد، با رعایت دستورالعمل های بهداشتی مجاز هستند فعالیت خود را از روز ۱۶ اردیبهشت ماه آغاز کنند.
کمال نوراله زاده با بیان اینکه باشگاه های ورزشی تا اطلاع ثانوی همچنان تعطیل خواهد بود مردم و ورزشکاران در زمان کرونا پویش ورزش در خانه را جدی بگیرندو با این طریق در گسترش ورزش تلاش کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.