پنجشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰

نشست هیات رئیسه فدراسیون پزشکی ورزشی برگزار شد؛

ارائه گزارش عملکرد بخش های مختلف و اتخاذ تصمیمات لازم برای پیشبرد برنامه ها

هیات رئیسه
نخستین جلسه سال جاری هیات رئیسه فدراسیون پزشکی ورزشی به ریاست دکتر مهرزاد خلیلیان، سرپرست فدراسیون و با حضور دیگر اعضا برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، در این جلسه که دکتر علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی هم به عنوان مهمان ویژه حضور داشت، دکتر خلیلیان ضمن آرزوی قبولی طاعات گزارشی از اقدامات پیشگیرانه فدراسیون در زمینه مقابله با کرونا در ورزش کشور ارائه کرد و گفت: خوشبختانه همکارنمان در مجموعه های ستادی و استانی با تمام وجود همچنان در حال انجام وظیفه هستند و به یمن حمایت های وزارت ورزش و جوانان و همکاری وزارت بهداشت قدم های ارزشمندی در این مسیر برداشتیم.
دکتر خلیلیان افزود: فدراسیون پزشکی ورزشی پیش از ورود کرونا به ایران اقدامات آموزشی و پیشگیرانه خود را در ابعاد مختلف آغاز کرد و این اقدامات به فراخور شرایط روز همچنان ادامه دارد.
سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی همچنین گزارشی از بررسی های کارشناسی صورت گرفته جهت ایجاد مرکز پزشکی ورزشی ارائه داد.
دکتر امین نوروزی، دکتر سعید کاظمی، دکتر رجبی نیز از اعضای هیات رئیسه نقطه نظرات کارشناسی خود را درباره پیگیری امور جاری و همچنین برنامه های آینده فدراسیون بیان کردند.
علاوه بر این دکتر محمد اسد مسجدی گزارشی از پیشبرد امور جاری فدراسیون، دکتر لاله حاکمی نکاتی را درباره برنامه های علمی ضد کرونا در ورزش، دکتر فرهاد مرادی شهپر گزارش مبسوط عملکرد ستاد مقابله با کرونا در ورزش، دکتر رضا سعیدی گزارشی از پیگیری های درمانی این کمیته، سعید غلامی  نکاتی را درباره امور مالی بیان کردند.
همچنین آقای هرمزی بازرس جدید فدراسیون نیز رسما به اعضای هیات رئیسه معرفی شد.
در این جلسه تصمیمات مقتضی در خصوص فعالیت های آینده فدراسیون اتخاذ شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.