دوشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۹

۱۸ باشگاه ورزشی متخلف در اصفهان شناسایی شدند

باشگاه ورزشی

دبیر هیات پزشکی ورزشی اصفهان از شناسایی ۱۸ باشگاه متخلف و معرفی به مراجع ذی‌ربط از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون در این استان خبر داد.

مهدی محمدی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این باشگاه‌ها برخلاف ابلاغ صریح و موکد ستاد ملی مقابله با کرونا و تاکید بر تعطیلی مجموعه‌های ورزشی، بصورت غیرقانونی در برخی روزها و ساعات اقدام به پذیرش ورزشکار و فعالیت کرده بودند.
وی با اشاره به اینکه از لحاظ پراکندگی، بیشتر این باشگاه‌های متخلف در کلانشهر اصفهان قرار دارند، ادامه داد: از زمان اعلام دستور توقف فعالیت اماکن ورزشی در استان(۱۰ اسفند ۹۸) گروه‌های گشت و نظارت این هیات برای رصد وضعیت فعال شد و از آن زمان تاکنون ۱۵۲ باشگاه ورزشی بازرسی و نطارت شدند.
به گفته وی، تمامی موارد متخلفانه بدون هیچگونه چشم پوشی به مراجع ذی‌صلاح اعلام خواهد شد و بی‌شک جریمه‌های متعدد حتی پلمب را برای آنان به دنبال خواهد داشت.
دبیر هیات پزشکی ورزشی اصفهان با اشاره به اینکه باشگاه‌های ورزشی از جمله اماکن پرخطر از لحاظ انتشار ویروس کرونا به شمار می‌روند، خاطرنشان کرد: بر اساس نظر ستاد ملی مقابله با کرونا در ورزش، تعطیلی مجموعه‌های ورزشی ادامه دارد و بازگشایی آن منوط به تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا خواهد بود.
محمدی با تاکید بر حفظ سلامت مردم و ورزشکاران بعنوان مهمترین اصل در شریط کنونی اضافه کرد: از آنجا که استان اصفهان از نقاط پرخطر در کشور به شمار می‌رود نباید انتظار داشت که بازگشایی اماکن ورزشی به این زودی میسر شود.
وی تصریح کرد: ستاد نظارت بر سلامت اماکن ورزشی اصفهان تحت نظر فدراسیون پزشکی ورزشی همچون سایر استان ‌های کشور فعال است و با هرگونه تخلف و فعالیت مجموعه‌ها و باشگاه‌ها برخورد خواهد کرد.
در استان اصفهان که از قطب‌های ورزش ایران به شمار می‌رود، بیش از ۳۱۱ هزار ورزشکار سازمان یافته و افزون بر یکهزار و ۳۵۰ باشگاه ورزشی از زمان شیوع ویروس کرونا(اسفند ۹۸) و با دستور ستاد ملی مقابله با کرونا به‌منظور جلوگیری از شیوع این بیماری فعالیتشان متوقف شده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.