چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۸

نشست ستاد مقابله با کرونا در ورزش؛

افسران سلامت برای نظارت بر تمرینات و مسابقات به خط می شوند

نظارت

بیست و یکمین نشست ستاد مقابله با کرونا در ورزش در فدراسیون پزشکی ورزشی برگزار شد و طی آن، برنامه ریزی لازم برای حضور افسران سلامت( کنترل کرونا) به منظور  نظارت بر تمرینات و مسابقات در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، در این نشست دکتر مهرزاد خلیلیان سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی با اشاره به تلاش های صورت گرفته برای تامین سلامت جامعه ورزش، تصریح کرد: با توجه به تاکید وزارت بهداشت و همچنین سازمان بهداشت جهانی مبنی بر پایدار ماندن کرونا در دنیا، ضروری است در ورزش نیز با رعایت دستورالعمل های بهداشتی به سمت همزیستی با این بیماری پیش برویم.

دکتر خلیلیان گفت: بازگشایی ها به شکل پلکانی آغاز شده و قدر مسلم این بازگشایی ها به معنی پایان کرونا نیست و جامعه ورزش باید آگاه باشد که رعایت پروتکل های بهداشتی فوق العاده حائز اهمیت است.

وی با قدردانی از اعتماد وزیر ورزش و جوانان و وزارت بهداشت به مجموعه پزشکی ورزشی تصریح کرد: سپردن نظارت بهداشتی بر تمرینات و مسابقات به فدراسیون پزشکی ورزشی، هم باعث افتخار ما  است و هم وظیفه ما را سنگین تر کرده است.

دکتر خلیلیان گفت: مسلم است برنامه ریزی لازم برای این نظارت به عمل می آید و افسران سلامت( کنترل کرونا) به زودی ساماندهی شده و آموزش های لازم را برای این مهم فرا می گیرند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.