پنجشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۳

در جریان بازدید نمایندگان فدراسیون از هیات پزشکی ورزشی استان مقرر شد؛

از سرگیری فعالیت های بخش فیزیوتراپی و ارتوپدی هیات پزشکی ورزشی گیلان

بازدید از هیات پزشکی ورزشی گیلان
سعید غلامی و ناصر اشکانی خزانه‌دار و مسئول امور استانهای فدراسیون پزشکی ورزشی در جریان بازدید از بخش‌های مختلف هیات پزشکی ورزشی گیلان و دیدار با دکتر کیوان اسدپور رئیس و دیگر مدیران و کارکنان این هیات از تلاش آنها در زمینه‌های مختلف از جمله مقابله با کرونا در ورزش قدردانی کردند.
 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، در جریان در جریان این بازدید دکتر اسدپور رئیس و آقای قاسمی دبیر هیات گزارشی از عملکرد این هیات در زمینه‌های مختلف به ویژه در زمینه مقابله و بیماری کرونا ارائه کردند وعملکرد بخش‌های مختلف مورد بررسی قرار گرفت.
  نمایندگان فدراسیون پزشکی ورزشی که به نمایندگی از دکتر خلیلیان به استان گیلان سفر کرده اند، همچنین در نشست های جداگانه با آقای صابری مسئول کمیته فیزیوتراپی خانم نیک روش مسئول کمیته خدمات درمانی و آقای میرزایی خزانه‌دار هیات به بررسی کارشناسی و دقیق این کمیته های تخصصی پرداختند.
در  این بازدید پس از آنکه گزارشی از روند توسعه سخت‌افزاری بخش فیزیوتراپی هیات بیان شد مقرر گردید از روز شنبه هفته آینده فعالیت های بخش ارتوپدی و فیزیوتراپی پزشکی ورزشی گیلان که به دلیل شیوع بیماری کرونا متوقف شده بود، از سر گرفته شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.