چهارشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵

تمرینات تیم های فوتبال سپاهان و ذوب آهن بطور دائم رصد پزشکی می شود

افسر سلامت

اصفهان - ایرنا - رییس هیات پزشکی ورزشی استان اصفهان گفت: تمرینات تیم‌های فوتبال سپاهان و ذوب‌آهن از حیث رعایت موارد پیشگیرانه از ابتلا به بیماری کووید-۱۹، با تلاش افسران(کارشناسان) سلامت و بهداشت این هیات بطور دائم رصد می‌شود.

احمدباقری مقدم روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: پیش از شروع رسمی تمرینات از هر ۲ باشگاه و محل تمرین بازدید بعمل آمد و رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی تیم‌ها مشهود بود.
وی با اشاره به انجام دومین مرحله آزمایش ویروس کرونا برای تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن تصریح کرد: ۲ تیم موارد مثبت کمتر از پنج نفر دارند و این تعداد تمرین کلی تیم‌ها را تحت‌الشعاع قرار نمی‌دهد، بیماران در قرنطینه می‌مانند تا برای دیگر اعضای تیم مشکلی رُخ ندهد.
رییس هیات پزشکی ورزشی استان اصفهان اضافه کرد: در صورتی که در موارد ابتلا افزون بر پنج نفر باشند کل تیم قرنطینه خواهند شد.
باقری مقدم با تاکید بر حفظ اطلاعات مبتلایان به‌صورت محرمانه گفت: توصیه‌های بهداشتی و درمانی برای بهبود و رهایی از قرنطینه به این اشخاص ارائه می‌شود.
وی با اشاره به رصد وضعیت دیگر اماکن ورزشی استان در راستای رعایت حفظ سلامت و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا خاطرنشان کرد: همکاری باشگاه‌های ورزشی در استان مطلوب بوده است.
بر اساس آخرین گزارش ها، تاکنون بیش از ۱۴۰ هزار نفر در کشور بطور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و تعداد جان باختگان دست‌کم به هشت هزار نفر رسیده است.
بیش از ۳۱۱ هزار ورزشکار سازمان یافته در استان اصفهان فعالیت می‌کنند و افزون بر یکهزار و ۳۵۰ باشگاه ورزشی در این خطه وجود دارد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.