یکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۶

به دلیل مجاهدت در راه مقابله با کرونا؛

استاندار هرمزگان از رئیس هیات پزشکی ورزشی استان تقدیر کرد

تقدیر استاندار هرمزگان از دکتر فتح الهی

دکتر همتی استاندار هرمزگان از زحمات دکتر فتح الهی رئیس هیات پزشکی ورزشی استان در جبهه مبارزه با ویروس کووید ۱۹ تقدیر کرد.

به گزارش دفتر هرمزگان پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران _ دکتر همتی استاندار هرمزگان از زحمات دکتر کرامت اله فتح الهی رئیس هیات پزشکی ورزشی استان تقدیر کرد. در متن این پیام آمده است :

اکنون که به همت والا و رشادتهای بی نظیر جامعه پزشکی استان مدافعین سلامت در مبارزه با بیماری کرونا ویروس (کووید ۱۹) و سایر خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در کلیه نهاد ها وسازمان ها تمام توان خویش را برای یاری رساندن به سربازان خط مقدم این جهاد مقدس بکار گرفته اند، بر خود واجب می دانم تا به رسم حق شناسی مراتب سپاس و قدردانی خویش را از صمیم قلب و در ژرفای جان به حضور شما و یکایک تلاشگران این حماسه ملی ابلاغ نمایم. بدون تردید روایت این حماسه غرورآفرین وایثارگری و جان فشانی شیرزنان و دلاور مردان این حرکت جهادی در صفحات زرین تاریخ پرافتخار ایران اسلامی درج شده و خدمات مخلصانه و زحمات عاری از تبعیض همه این مجاهدان سرافراز در دیوان عدل الهی ثبت و ضبط خواهد شد.

امید است در پرتو الطاف خداوندی و به یمن غیرت حمیت دینی و ملی عزیزان فعال در کارزار بزرگ در کوتاه ترین زمان ممکن شاهد به ثمر نشستن کامل این تلاش های بی شائبه و بی وقفه، بازگشت  آرامش و آسایش و نیز تامین صحت و سلامت به مدد الهی کرونا را شکست خواهیم داد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.