یکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۲

حضور مسئولان کمیته ملی المپیک در دوره آموزشی افسران کنترل سلامت

دکتر صالحی امیری:کارنامه فدراسیون پزشکی ورزشی عالی است

بازدید دکتر صالحی امیری

دوره آموزشی افسران کنترل سلامت همزمان به صورت آنلاین و حضوری در شرایطی برگزار شد که مسئولان کمیته ملی المپیک و در راس آنها دکتر سید رضا صالحی امیری، رئیس کمیته از این دوره آموزشی بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، از جمله برنامه های بازدید دکتر صالحی امیری و هیات همراه از فدراسیون پزشکی ورزشی، بازدید از این دوره آموزشی بود و طی آن ابتدا دکتر مهرزاد خلیلیان، سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی توضیحاتی در خصوص سازماندهی و آموزش افسران کنترل سلامت بیان کرد.

دکتر صالحی امیری نیز اظهار داشت:مجموعه جامعه ورزش کمترین تعداد کرونا را داشت و با کمترین چالش مواجه بود و این موضوع به دلیل همکاری‌های انجام شده و هماهنگی با ستاد مبارزه با کرونا و وزارت بهداشت بود.

وی افزود: کارنامه فدراسیون پزشکی قابل قبول و عالی است و خوشبختانه در ورزش قهرمانی با کمترین مشکل مواجه شدیم. اگر قهرمان یا مربی و ورزشکاری درگیر شود، شرایط برای بازگشت به وضعیت ایده‌آل مشکل است. فعالیت تعدادی از رشته‌ها در روزهای آینده بازگشایی خواهد شد و ما با تمام ظرفیت با مجوز ستاد مبارزه با کرونا فعالیت ورزشی را آغاز می‌کنیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.