دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۲

دکتر خلیلیان تاکید کرد؛

ساماندهی و هماهنگی هرچه دقیق تر برای تحقق اهداف بهداشت در ورزش

جلسه ستاد مقابله با کرونا در ورزش
بیست و سومین جلسه ستاد مقابله با کرونا در ورزش به ریاست دکتر مهرزاد خلیلیان، سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، در این جلسه در خصوص تشکیل کارگروه مشترک با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مقرر شد دکتر سعید کاظمی عضو هیات رئیسه فدراسیون پزشکی ورزشی و دکتر فرهاد مرادی شهپر دبیر ستاد مقابله با کرونا در ورزش به وزارت بهداشت معرفی شده تا هماهنگی های لازم در خصوص فعالیت های ورزشی و تدوین و به روزرسانی پروتکل های بهداشتی انجام شود.
از دیگر مصوبات این نشست در خصوص تیم های لیگ یک فوتبال بود که مقرر شد در اسرع وقت هماهنگی لازم با این باشگاه ها و پزشکان آنها به عمل آید.
دکتر خلیلیان در ابتدای این نشست ضمن قدردانی از حمایت های وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک که گوشه ای از آن در بازدید مسئولان کمیته از فدراسیون پزشکی ورزشی نمایان شد، بر ضرورت ساماندهی  و هماهنگی هر چه بیشتر افسران کنترل سلامت و بازرسان ستاد نظارت جهت پیگیری امور جاری و برنامه های اتی فدراسیون به منظور تحقق اهداف این فدراسیون در زمینه های مختلف از جمله بهداشت اماکن ورزشی تاکید کرد.
دیگر موارد مطرح شده در این نشست به این شرح بود:
* پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی کمیته ملی المپیک به بیان نقطه نظرات خود در خصوص فعالیت برخی رشته های ورزشی از جمله شمشیربازی پرداخت.
* خانم فرسات نماینده وزارت بهداشت درباره شرایط کرونا در سطح کشور و پیگیری همکاری های مشترک این وزارتخانه و ستاد کرونا در ورزشی نکاتی را یادآور شد.
*دکتر محمد اسد مسجدی دبیر فدراسیون بر ضرورت هماهنگی هرچه بیشتر با هیات های استانی پزشکی ورزشی در زمینه فعالیت افسران کنترل سلامت تاکید کرد.
* دکتر سعید کاظمی در خصوص شرایط کرونا در ورزش و سطح کشور نکاتی را بیان کرد.
*دکتر فرهاد مرادی شهپر گزارش مبسوطی از روند پیگیری مصوبات ستاد و همچنین فعالیت های پیش رو بیان کرد.
دکتر سیداشکان اردیبهشت و دکتر رضا سعیدی نیز درباره فعالیت رشته های مختلف ورزشی به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.
* دکتر شاهین صالحی گزارش مختصری از از برنامه های پیش روی واحد بهداشت و ایمنی ارائه کرد.
*دکتر حامد عباسی گزارش کاملی از روند فعالیت افسران کنترل سلامت بیان کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.