چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۹

در قم صورت گرفت؛

دیدار مدیر کل ورزش و جوانان و دبیر هیئت پزشکی ورزشی با رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم

جلسه با رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم

همزمان با هفته ترویج فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای ، رسول منعم مدیر کل ورزش و جوانان و محمد شهیدی دبیر هیئت پزشکی ورزشی ، با حضور در دانشگاه علوم پزشکی قم با محمدرضا قدیر رئیس دانشگاه ملاقات کردند.

به گزارش دفتر استان قم؛ پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، در این دیدار که معاونین و مدیران  اداره ورزش و جوانان حضور داشتند، مدیر کل ورزش و جوانان  از تلاش های بی وقفه کادر بهداشت و درمان استان خصوصا در بحران کرونا ویروس تقدیر کرد و یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت استان را گرامیداشت.

وی همچنین از تلاش های هیئت پزشکی ورزشی در هم افزایی و ارتباط مشترک با مجموعه ورزشی و درمانی استان خصوصا در موضوع بازگشایی اماکن ورزشی و پوشش مسابقات ورزشی تشکر و قدردانی کرد.

دکتر محمد شهیدی دبیر هیئت پزشکی ورزشی قم نیز جامعه ورزشی استان را پیشگام در همراهی با تمهیدات بهداشتی دانست و ابراز امیدواری کرد با استمرار رعایت اصول بهداشتی و بهبود بیش از پیش شرایط، شاهد بازگشایی کلیه اماکن ورزشی و ایجاد شرایط کاملا ایمن برای ورزشکاران باشیم.

در این دیدار، دکترمحمدرضا قدیر از تلاش های مجموعه خدوم و پرافتخار ورزش استان و مدیر کل ورزش و جوانان قدردانی کرد و افزود: اگر چه بازگشت هر چه سریعتر شرایط به حالت عادی و بازگشایی اماکن ورزشی مطلوب همه ماست، لیکن میبایست سلامت شهروندان و به ویژه ورزشکاران در اولویت تصمیمات باشد و در این میان نقش اداره کل ورزش و جوانان استان و هیئات ورزشی حساس و تاثیر گذار است.

وی اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند و بهره گیری از وسایل حفاظت فردی و گندزدایی اصولی در محیط های ورزشی را شرط استمرار بازگشایی ها در آینده دانست.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.