شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۳

مسجدی، دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی در مجمع انتخابات

دکتر مسجدی در مجمع انتخابات

دکتر مسجدی، دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: ورزش استان اردبیل جایگاه ویژه ای در بخش ورزش قهرمانی و حرفه ای در کشور دارد.

به گزارش دفتر اردبیل پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر مسجدی دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی در مجمع انتخاباتی هیات پزشکی استان اردبیل با اشاره به جایگاه ورزش استان اردبیل در کشور گفت: استان اردبیل در بخش ورزش قهرمانی و حرفه ای و حتی در ورزش همگانی از جایگاه ویژه ای در کشور برخوردار است.
وی گفت: استان اردبیل توانسته است در سطح ملی و بین المللی ورزشکاران بنامی را تحویل جامعه ورزش و جوانان بدهد.
دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی اضافه کرد: استان اردبیل درزمان ویروس کرونا توانست عملکردی خوبی را داشته باشد و با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی از شیوع این ویروس در بین ورزشکاران جلوگیری کند.
او افزود: از مهمترین کارهای هیات پزشکی ورزشی رسیدگی به امورات خدمات درمانی ورزشکاران و قهرمانان ورزشی می باشد که با آمار و اطلاعاتی که در اختیار داریم استان اردبیل توانسته در این حوزه نیز عملکرد خوبی را داشته باشد.
در ادامه سجاد انوشیروانی، مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل هم گفت: باید تلاش کنیم تا جامعه ورزش و جوانانی که در مناطق روستایی فعالیت ورزشی انجام می دهند هم شامل بیمه ورزشی شوند.
او گفت: بازرسین اداره کل ورزش و جوانان و هیات پزشکی باید با بازرسی مستمر از باشگاه ها و اماکن ورزشی در جهت پیشگیری از آسیب دیدگی ورزشکاران گام بردارند.
انوشیروانی اضافه کرد: هیات پزشکی ورزشی استان اردبیل خدمات ارزنده ای هم چون خدمات فیزیوتراپی، لیزرتراپی، خدمات رایگان و صدور گواهی سلامت، مشاوره های رایگان در حوزه های تغذیه ورزشی، روانشناسی در ورزش و بخش های دیگر به ورزشکاران استان اردبیل ارائه می دهد که قابل تقدیر و ستایش است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.