شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰

غلامرضا محمدی:

به روز بودن فدراسیون پزشکی ورزشی به نفع همه جامعه ورزش است

غلامرضا محمدی

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان گفت: امکانات و تجهیزات فدراسیون پزشکی ورزشی عالی است، اما هر چه از این هم بهتر باشد ثمرش را ورزش کشور می بیند.
غلامرضا محمدی در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، درباره دلیل حضورش در مرکز فیزیوتراپی فدراسیون پزشکی ورزشی اظهار داشت: کمی از ناحیه کشاله دچار درد و آسیب دیدگی هستم، این مشکل مدتهاست مرا آزار می‌دهد و با توجه به احتمال شروع دوباره اردوهای تیم ملی تصمیم گرفتم با حضور در فدراسیون پزشکی ورزشی این مشکل را برطرف کنم تا با تمام قوا در خدمت اردوی تیم ملی قرار بگیرم.
دارنده مدال برنز مسابقات جهانی درباره برخورد پرسنل فیزیوتراپی فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: خدمات رسانی و برخوردها عالی بود و دوستان همگی به من لطف داشتند. امکانات این مرکز توانبخشی نیز عالی بود که البته می توان آنها را بهتر هم کرد.
محمدی در پایان تاکید کرد: با توجه به اینکه تقریبا همه مسئولان این فدراسیون از جنس ورزش هستند تأیید می کنند که هرچه در این بخش از فدراسیون پزشکی ورزشی هزینه شود به نوعی سرمایه گذاری برای آینده ورزش کشور است، چرا که همه قهرمانان و نام آوران کشور در رشته های مختلف برای مداوای آسیب دیدگی هایشان به این مرکز مراجعه می‌کنند و اگر بتوانند خدمات بهتری در این مرکز دریافت کنند اثرات مثبتش در نتایج تیم‌های ملی نمود پیدا خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.