یکشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۵

ادامه طرح بازگشایی اماکن ورزشی با تایید مراکز بهداشت سراسر استان آذربایجان غربی

قالوسیان

طرح سراسری بازگشایی اماکن ورزشی از امروز۲۵خردادماه در سراسر آذربایجان غربی با هماهنگی و حضور نمایندگان مراکز بهداشت وناظران ستاد نظارت بر سلامت اماکن ورزشی با قوت بیشترکار خود را آغاز کرد .


به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی هیات پزشکی ورزشی استان آذربایجان غربی , ابراهیم قالوسیان رییس کمیته نظارت بر سلامت اماکن ورزشی هیات پزشکی ورزشی وسرناظر استانی ستاد گفت؛  با توجه به مکلف شدن مراکز بهداشت و درمان در ابلاغیه شماره ۱۶ ستاد مقابله با کرونا در ورزش در خصوص بازگشایی اماکن ورزشی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و استناد به بند ۴ ابلاغیه فوق،  بازگشایی را به شرط اخذ تاییدیه فضای فیزیکی از مراکز بهداشت شهرستان ها و دانشگاه های علوم پزشکی و یا دفاتر خدمات سلامتی ، بلامانع عنوان داشت و افزود؛ تمامی ناظران مورد تایید اداره کل ورزش و جوانان که در ستاد نظارت مشغول فعالیت بوده  با توجه به مفاد دستورالعمل های ابلاغی اقدامات بازگشایی را در دستور کار قرار داده اند.
وی در ادامه از بازرسی بیش از ۱۷۰ باشگاه ورزشی در سراسر استان از ۱۱ خرداد ماه سال جاری به ویژه در پایتخت استان خبر داد و خاطرنشان کرد تمامی بازدیدها پس از تایید سرناظر در سامانه ستاد نظارت در حال ثبت می باشد.
قالوسیان افزود با هماهنگی و حمایت‌های بی دریغ دکترکیاست فر ، رئیس ستاد نظارت بر سلامت اماکن ورزشی، طرح ساماندهی ناظران استانی پس از شرکت در آزمون فدراسیون به مراحل پایانی خود نزدیک می شود و با توجه به شیوع کرونا ویروس در سراسر استان اقدامات آگاهی بخش جهت هموار شدن مسیر قطع ویروس در دستور کارهیات پزشکی ورزشی قرار گرفته شده است.
 وی در پایان عادی‌سازی کووید ۱۹ را در بین اقشار مختلف جامعه خطرناک عنوان داشتند و از تمامی دست اندرکاران امر، بازگشتن به حساسیت زائی روزهای آغازین شیوع ویروس را خواستار شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.