یکشنبه ۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۹

۸۰ باشگاه ورزشی خراسان رضوی اخطاریه عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی گرفتند

خراسان رضوی

مشهد- ایرنا- رییس هیات پزشکی ورزشی خراسان‌رضوی گفت: ۸۰ باشگاه ورزشی به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، اخطاریه گرفتند.

دکتر رضا گلدوزیان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از ششم خرداد ماه که باشگاه‌های ورزشی به صورت گام به گام بازگشایی شدند، مدیران باشگاه‌ها قبل از بازگشایی متعهد شدند پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.
وی ادامه داد: از همان زمان تا کنون حدود ۱۰۷ مورد بازرسی با هدف بررسی رعایت پروتکل‌های بهداشتی از باشگاه‌های سطح شهر مشهد صورت گرفت و برای باشگاه‌های متخلف اخطار صادر شد.
رییس هیات پزشکی ورزشی خراسان‌رضوی گفت: در بازه زمانی شیوع کرونا و تعطیلی باشگاه‌ها نیز ۲۶۹ بازرسی از باشگاه‌ها در مشهد انجام شد تا از فعالیت زیرزمینی آنها جلوگیری شود که در این مدت نیز ۷۰ باشگاه متخلف به پلیس اماکن معرفی شد.
شمار باشگاه‌های ورزشی خراسان رضوی حدود هزار و ۲۰۰ مورد است و طبق آمار سال ۹۸، خراسان رضوی ۲۰۳ هزار ورزشکار سازمان یافته دارد که فعالیت ۲۰ درصد آنان در سطوح مختلف، حرفه‌ای قلمداد می‌شود.

بر اساس آخرین آمار رسمی تاکنون ۲۰۰ هزار و ۲۶۲ نفر در ایران به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند. این بیماری تاکنون جان ۹ هزار و ۳۹۲ تن  را در کشورمان گرفته است.  
همچنین تاکنون ۱۵۹ هزار و ۱۹۲ نفر از مبتلایان به کرونا در ایران بهبود یافته‌اند.  

"پاندمی کرونا" تاکنون در سطح جهان هشت میلیون و ۶۰۹  هزار و ۸۳۳ نفر را بیمار کرده و جان ۴۵۶  هزار و ۹۶۸ تن را در ۲۱۲ کشور گرفته است.
چهار میلیون و ۵۶۰ هزار و ۷۳ نفر از افراد مبتلا به کرونا در سطح جهان تاکنون درمان شده‌اند.
در این میان آمریکا با دو میلیون و ۲۶۳ هزار و ۹۸۲ بیمار کرونا و ۱۲۰ هزار و ۶۸۸ قربانی بیشترین آمار را به خود اختصاص داده و پس از آن به ترتیب کشوهای برزیل، روسیه، هند و انگلستان قرار گرفته‌اند.

بر اساس آخرین آمارهای رسمی، ایران در جدول شمار مبتلایان و قربانیان بیماری جهانگیر کرونا جایگاه دهم را در جهان دارد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.