دوشنبه ۲ تیر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۴

نشست هماهنگی بازرسی و نظارت بر فعالیت اماکن و باشگاه های ورزشی در یزد برگزار شد

نشست هماهنگی بازرسی و نظارت بر فعالیت اماکن و باشگاه های ورزشی در یزد برگزار شد

به منظور رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، نظارت و بازدید از اماکن و باشگاه های ورزشی استان یزد تشدید می شود.

به گزارش دفتر یزد پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، نشست هماهنگی بازرسی و نظارت بر فعالیت اماکن و باشگاه های ورزشی با حضور سیداحمد هاشمی معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان یزد، دشت آبادی رئیس گروه توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای، ناصر صالحی مسئول بازرسی و رسیدگی به شکایات و مهدوی مسئول امور حقوقی این اداره کل، نارگانی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان یزد و حسین شاهدی سرناظر ستاد نظارت بر سلامت اماکن ورزشی هیأت پزشکی ورزشی استان یزد برگزار شد.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان یزد گفت: به منظور رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، نظارت و بازدید از اماکن و باشگاه های ورزشی استان یزد تشدید می شود. همچنین اجرای پروتکل‌های اعلام شده در ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا  ضروری است و  در این راستا تمام اماکن و باشگاه‌های ورزشی ملزم هستند با رعایت این دستورالعمل‌ها محیطی سالم و قابل اطمینان برای ورزشکاران فراهم کنند.

هاشمی افزود: هیات پزشکی ورزشی استان و اداره کل ورزش و جوانان استان و شهرستان یزد باید با تعامل و همکاری دوسویه از موازی کاری در این امر جلوگیری کنند و با هماهنگی های انجام شده بازرسی ها بیش از گذشته و با جدیت تمام انجام شود و با متخلفان نیز برخورد می شود.

وی ادامه داد: با توجه به وضعیت حساس حال حاضر، باشگاهداران عزیز رعایت موارد بهداشتی را در راستای سلامت و جلوگیری از شیوع این ویروس در دستور کار خود داده و همکاری ها لازم را انجام دهند.

طی نشست، در خصوص هماهنگی های لازم برای بازدید از باشگاه ها و اماکن ورزشی بحث و تبادل نظر شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.