سه‌شنبه ۳ تیر ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۰

نسخه ای از کتاب معجزه پنجم به رییس شورای شهر اصفهان اهدا شد

دکتر خلیلیان

در دیدار سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی با رییس شورای شهر اصفهان نسخه ای از کتاب معجزه پنجم به وی اهدا شد.

به گزارش روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی استان اصفهان،
دکتر مهرزاد خلیلیان -سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی امروز دوشنبه ۳ تیرماه به همراه دکتر احمد باقری مقدم -رییس هیئت پزشکی ورزشی استان اصفهان با علیرضا نصر رییس شورای شهر اصفهان دیدار کرد و نسخه ای از کتاب خود با عنوان  معجزه پنجم را به وی اهدا کرد.
کتاب معجزه پنجم به دوران مدیریت مهرزادد خلیلیان در باشگاه سپاهان و افتخارات این باشگاه و همچنین اتفاقاتی که در خصوص تیم فوتبال سپاهان به ویژه رفتن زلاتکو کرانچار مربوط می شود.
خلیلیان در این دیدار گفت: هدف از انتشار این کتاب شفاف سازی اتفاقات تیم فوتبال این باشگاه در آن برهه زمانی بود که به دلیل علاقه به مردم اصفهان و این تیم، تصمیم گرفتم خاطرات خود را در دوران مدیریت این باشگاه به رشته تحریر درآوردم.
سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی در ادامه از رییس شورای شهر اصفهان خواهان همکاری و تعاملات بیشتر در زمینه های مختلف از جمله مباحث بیمه ورزشی، ورزش شهروندان شد.
رییس شورای شهر اصفهان نیز در این دیدار ضمن قول مساعدت هر گونه همکاری، گفت: شورای شهر اصفهان این آمادگی را دارد که مصوبه ای در خصوص وضعیت بیمه ورزشکاران،کارمندان به تصویب برسانند.
علیرضا نصر افزود: این وظیفه شهرداری و شورای شهر است که زمینه سلامت شهروندان را فراهم کند و در این مسیر، آماده همکاری و تعامل با ارگانها، سازمانها و فدراسیون های مربوطه هستیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.