چهارشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶

به پاس مجاهدت در راه سلامت و شکست دادن کووید ۱۹

مدال قهرمانی مقابله با کرونا به دکتر مدبر اهدا شد

اهدای مدال قهرمانی مقابله با کرونا به دکتر مدبر

طی مراسمی با حضور سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی و مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین مدال قهرمانی مبارزه با کرونا به رئیس هیات پزشکی ورزشی این استان اهدا شد.
 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، برابر برنامه ریزی انجام شده مقرر بود فدراسیون پزشکی ورزشی در روز ۱۲ تیرماه از مجاهدان سلامت حوزه پزشکی ورزشی استان ها که خود نیز بیماری کرونا را شکست داده اند، تجلیل نماید که این مراسم گروهی به دلیل اوج گیری کووید ۱۹ در سطح کشور، لغو شد.  
در این راستا دکتر محمدرضا مدبر رئیس هیات پزشکی ورزشی استان قزوین که در صف مقدم مقابله با کرونا در مراکز درمانی نیز فعالیت دارد و در هفته های گذشته خود نیز این بیماری را شکست داد به همراه عباس علائی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان صبح امروز در فدراسیون پزشکی ورزشی حضور یافتند و گزارشی از اقدامات انجام شده در زمینه مقابله با کرونا در ورزش ارائه کردند.
در این دیدار دکتر مهرزاد خلیلیان، سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی ضمن تقدیر از خدمات انجام شده خانواده ورزش کشور و مجاهدان سلامت در راه مقابله با کرونا، ابراز امیدواری کرد جامعه ورزش و عموم مردم کشورمان با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی مجاهدان سلامت را در قطع زنجیره انتقال کووید ۱۹ بیش از پیش یاری کنند.
در پایان این دیدار مدال قهرمانی مقابله با کرونا به دکتر مدبر اهدا شد.

برای مشاهده گزارش تصویری اینجا کلیک کنید.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.