پنجشنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۱

پیام دکتر خلیلیان به مناسبت شهادت دومین عضو خانواده پزشکی ورزشی

تسلیت
دکتر خلیلیان سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی طی پیامی شهادت دکترخلیلی را تبریک و تسلیت گفت. 
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، به دنبال شهادت دکتر خلیلی رئیس هیات پزشکی ورزشی شهرستان دشتستان استان بوشهر ، دکتر مهرزاد خلیلیان سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی طی پیامی این عروج ملکوتی را به خانواده آن مرحوم و جامعه پزشکی ورزشی استان به ویژه خانم دکتر سودابه وحدت رئیس هیات پزشکی ورزشی استان تبریک و تسلیت گفت.
 در پیام دکتر مهرزاد خلیلیان آمده است: فدراسیون پزشکی ورزشی به خود می بالد که همراه و همگام با خانواده سلامت کشور از بدو ورود ویروس کرونا به کشور عزیزمان در راه مقابله با این بیماری از هیچ تلاشی فروگذار نکرده است و در این مسیر با تقدیم دو شهید گرانقدر شهید معنویان از شهرستان میاندرود استان مازندران و دکتر خلیلی از شهرستان دشتستان بوشهر در راه ادای دین به مردم عزیز ایران اسلامی و جامعه ورزش گام برداشته است.
در ادامه پیام دکتر خلیلیان آمده است: اینجانب به نمایندگی از تمام همکاران ستادی و استانی پزشکی ورزشی بر خود واجب می دانم آسمانی شدن دکتر خلیلی را به خانواده داغدار آن مرحوم، مردم قهرمان بوشهر و سرکار خانم دکتر وحدت رئیس هیات پزشکی ورزشی استان تسلیت عرض نمایم. علو درجات را برای تمام شهدای مدافع سلامت از درگاه قادر متعال مسالت دارم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.