سه‌شنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۷

مسئول ستاد نظارت بر سلامت اماکن ورزشی استان زنجان خبرداد:

آغاز بازرسی از اماکن و باشگاه های ورزشی به منظور پیشگیری از کرونا

رئیس ستاد نظارت بر سلامت اماکن ورزشی خانم واسعی

نماینده ستاد نظارت استان زنجان به همراه نماینده اداره کل ورزش و جوانان این استان به صورت میدانی از اماکن و باشگاه های ورزشی بازرسی به عمل آوردند.

به گزارش دفتر زنجان پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، عذرا واسعی مسئول ستاد نظارت بر سلامت اماکن ورزشی از مدیرکل ورزش و جوانان استان در جهت حفظ سلامت جامعه ورزشی و اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا در ورزش قدردانی کرد.

وی گفت: تعداد زیادی از باشگاه های ورزشی به صورت استیجاری مشغول فعالیت هستند و با این که در این دوران متحمل هزینه هایی  شده اند، حفظ جان ورزشکاران در اولویت کارشان قرار دارد؛ ولی متاسفانه در این بین برخی باشگاه ها همچنان فعالیت خود را ادامه دادند که با بازرسی و پیگیری‌های انجام شده از ۳۱ باشگاه، به ۴ باشگاه تذکرات لازم داده شد.

وی خاطر نشان کرد: همچنین از مدیران اماکن ورزشی بخش خصوصی نیز درخواست داریم در خصوص تعطیلی اماکن ورزشی همکاری لازم را با اداره ورزش و جوانان داشته باشند.

مسئول ستاد نظارت بر سلامت اماکن ورزشی در پایان تصریح کرد: هم استانی های گرامی در صورتی که مشاهده کنند باشگاهی در استان فعالیت خود را ادامه می دهد، با تماس به واحد روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی به شماره۹۰۳۸۶۷۷۰۸۴، مورد تخلف را اعلام کنند تا کارشناسان بازرسی و حراست ورزش استان نسبت به تعطیلی و پلمپ باشگاه اقدام کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.