چهارشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۰

نظارت افسران سلامت بر تیمهای ورزشی لیگ برتر خراسان رضوی

خراسان رضوی

رییس هیات پزشکی- ورزشی خراسان‌رضوی گفت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در بین ورزشکاران، هفت نفر به عنوان افسران سلامت بر فعالیت‌ تیم‌های لیگ برتر استان نظارت دارند.

دکتر سید رضا گلدوزیان روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: افسران در کنار تمام تیم‌های لیگ برتری استان حضور دارند و بر نحوه تمرین تیم‌ها و رعایت پروتکل‌های بهداشتی نظارت می‌کنند.
وی ادامه داد: همچنین تست‌های غربالگری نیز به صورت مستمر توسط این افسران سلامت انجام می‌شود.
او با تاکید بر این که رعایت نکردن اصول بهداشتی منجر به بازگشت محدودیت‌های گذشته خواهد شد تصریح کرد: نظارت بر باشگاه‌های ورزشی نیز در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت مستمر ادامه دارد و تشدید نیز شده‌ است.

بر اساس آخرین آمار رسمی تاکنون ۲۴۵ هزار و ۶۸۸ نفر در ایران به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند. این بیماری تاکنون جان ۱۱ هزار و ۹۳۱ تن  را در کشورمان گرفته است.  

همچنین تاکنون ۲۰۷ هزار نفر از مبتلایان به کرونا در ایران بهبود یافته‌اند.  

"پاندمی کرونا" تاکنون در سطح جهان ۱۱ میلیون و ۷۶۴ هزار و ۵۶۸ نفر را بیمار کرده و جان ۵۴۱ هزار و ۲۴۸ نفر را در ۲۱۲ کشور گرفته است.

۶ میلیون و ۷۵۸ هزار و ۸۰۵ نفر از افراد مبتلا به کرونا در سطح جهان  تاکنون درمان شده‌اند.

در این میان آمریکا با سه میلیون و ۴۱ هزار و ۱۲۹ بیمار کرونا و ۱۳۲ هزار و ۹۹۳ قربانی بیشترین آمار را به خود اختصاص داده و پس از آن به ترتیب کشوهای برزیل، هند، روسیه و پرو قرار گرفته‌اند.

بر اساس آخرین آمارهای رسمی، ایران در جدول شمار مبتلایان و قربانیان بیماری جهانگیر کرونا جایگاه دهم را در جهان دارد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.