شنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۱

مرحله دوم بازرسی از باشگاه های ورزشی شهرستان تربت حیدریه

خراسان رضوی

در راستای اقدامات نظارتی بر رعایت پروتکل های بهداشتی مبارزه با کرونا در خراسان رضوی، رضایی سرپرست هیات پزشکی ورزشی تربت حیدریه از باشگاه های خصوصی و سالن های ورزشی این شهرستان بازدید کردند.

به گزارش دفتر استان خراسان رضوی پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، در راستای اقدامات نظارتی بر رعایت پروتکل های بهداشتی مبارزه با کرونا، رضایی سرپرست هیات پزشکی ورزشی تربت حیدریه و ایزدی مسئول امور باشگاه های اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه از باشگاه های خصوصی و سالن های ورزشی این شهرستان بازدید کردند.

مجید رضایی در حاشیه این بازدید ضمن قدردانی از اقدامات مؤثر مربیان و مدیران اماکن ورزشی در رعایت شیوه نامه های بهداشتی گفت: تکمیل فرم های خوداظهاری ورزشکاران و پرسنل باشگاه و تعهدنامه مدیران و مربیان، ضدعفونی مستمر و مداوم اماکن و تجهیزات، تهویه مناسب، حضور تعداد ورزشکاران متناسب با ظرفیت باشگاه و سالن و رعایت فاصله فیزیکی، عدم توزیع موادغذایی و هرگونه مکمل و موادنیروزا و استفاده از ماسک و دستکش از مهم ترین مواردی است که در بازرسی اماکن ورزشی مورد ارزیابی قرار می گیرد.

رضایی با تاکید بر لزوم رعایت تمام شیوه نامه های بهداشتی توسط مدیران، مربیان و ورزشکاران افزود: بازرسی از اماکن ورزشی در تربت حیدریه تا بازگشت به حالت عادی ادامه دارد و با باشگاه های متخلف برخورد خواهدشد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.